Hotellet saknar personal på plats, finns endast på telefon. Bilder stämmer inte med verkligheten. Sängen stod in mot vägg så det blev lite problem för den som skulle ligga innerst att ta sig i och ur sängen. Fanns inga extra kuddar, eller någon att be om en. Som svensk blir det utlandssamtal att ringa "receptionen". Vid bokning framgick att receptionen var bemannad dygnet runt. Stod ingenting om att det var via mobilsamtal. Det borde det göra. Hade inte bokat om jag vetat att hotellet saknade personal på plats. Hotellet består av flera byggnader. Finns ingen direkt gång till reception och frukostrum. Fick gå ute runt byggnaden i regn för att kunna äta frukost. Frukosten var både god och riklig. Trevlig tjej som skötte den. Var fanns trädgården som visas på bilderna?
Hotellet saknar personal på plats, finns endast på telefon. Bilder stämmer inte med verkligheten. Sängen stod in mot vägg så det blev lite problem för den som skulle ligga innerst att ta sig i och ur sängen. Fanns inga extra kuddar, eller någon att be om en. Som svensk blir det utlandssamtal att ringa "receptionen". Vid bokning framgick att receptionen var bemannad dygnet runt. Stod ingenting om att det var via mobilsamtal. Det borde det göra. Hade inte bokat om jag vetat att hotellet saknade personal på plats. Hotellet består av flera byggnader. Finns ingen direkt gång till reception och frukostrum. Fick gå ute runt byggnaden i regn för att kunna äta frukost. Frukosten var både god och riklig. Trevlig tjej som skötte den. Var fanns trädgården som visas på bilderna?