Stenhårde madrasser, som at sove på gulvet! Morgenmaden er dyr og kedelig. Jeg måtte bestikke mig til en enkelt gang rengøring i løbet af 5 dage. Værelserne er perfekte til en person, vil ikke anbefale to med mindre man er nygift. ;) Alt andet var perfekt og skønt og dejligt! Tæt på alt, super sødt personale, godt wifi, lækre madsteder, skøn shopping, spændende seværdigheder osv osv osv. i gåafstand til ALT. Perfekt. Vi kommer tilbage - men bor måske et sted med bedre senge og gratis rengøring.
Stenhårde madrasser, som at sove på gulvet! Morgenmaden er dyr og kedelig. Jeg måtte bestikke mig til en enkelt gang rengøring i løbet af 5 dage. Værelserne er perfekte til en person, vil ikke anbefale to med mindre man er nygift. ;) Alt andet var perfekt og skønt og dejligt! Tæt på alt, super sødt personale, godt wifi, lækre madsteder, skøn shopping, spændende seværdigheder osv osv osv. i gåafstand til ALT. Perfekt. Vi kommer tilbage - men bor måske et sted med bedre senge og gratis rengøring.