Familieferie på 4. Gutt på 3 og ungdom på 16. Ikke særlig barnevennlig for sønnen vår på 3 år. Fikk rom i 5 etasje uten solforhold, kjedelig utsikt. Terrassen ble derfor ikke brukt slik vi håpet. Utsikt ned på taket på kjøpesenter. Skummelt å ha en aktiv 3 åring der. Badebasseng var for voksne. Heldigvis var stranden et steinkast i fra. Vi hadde frokost inkludert. Her måtte vi til et annet hotell for å spise. Noe som var litt tungvint (og burde vært opplyst om). Hotellet organiserte med buss bort. Vi hadde heller ikke lov å ta med mat derifra til rommet. Godt utvalg av mat, men veldig smakløst. Ellers var det et fint leilighetshotell, serviceinnstilt personal. Tommel opp for treningsrom. Supermarket i samme bygg. Lite utvalg og høye priser. Litt øde, veldig få spiseplasser. 20-25 min spasertur til Falirak by. Der likte vi oss. Godt utvalg av spiseplasser, spillehaller og aktiviteter for store og små.
Familieferie på 4. Gutt på 3 og ungdom på 16. Ikke særlig barnevennlig for sønnen vår på 3 år. Fikk rom i 5 etasje uten solforhold, kjedelig utsikt. Terrassen ble derfor ikke brukt slik vi håpet. Utsikt ned på taket på kjøpesenter. Skummelt å ha en aktiv 3 åring der. Badebasseng var for voksne. Heldigvis var stranden et steinkast i fra. Vi hadde frokost inkludert. Her måtte vi til et annet hotell for å spise. Noe som var litt tungvint (og burde vært opplyst om). Hotellet organiserte med buss bort. Vi hadde heller ikke lov å ta med mat derifra til rommet. Godt utvalg av mat, men veldig smakløst. Ellers var det et fint leilighetshotell, serviceinnstilt personal. Tommel opp for treningsrom. Supermarket i samme bygg. Lite utvalg og høye priser. Litt øde, veldig få spiseplasser. 20-25 min spasertur til Falirak by. Der likte vi oss. Godt utvalg av spiseplasser, spillehaller og aktiviteter for store og små.