Gå tillbaka till sökningen

Ambre - Adults only




Ambre - Adults only - Image 1
Ambre - Adults only - Rum
Ambre - Adults only - Rum
Ambre - Adults only - Pool
Ambre - Adults only - Restaurang

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Koppla av på deras fullständiga spa, där du kan passa på att njuta av massage, kroppsbehandlingar och ansiktsbehandlingar. Här har du tillgång till 2 utomhuspooler, en nattklubb och en bastu. Boendet har även gratis wi-fi, conciergetjänster...
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Pool

  • Business center

  • Rumservice

  • Tur- och utflyktsdisk

Visa alla

Läge

Coastal Road, Palmar, Mauritius

Palmar-stranden (0.2 miles)

Belle Mare-stranden (0.4 miles)

Splash N Fun nöjespark (2.5 miles)

Silver Beach (2.7 miles)

Legend Golfbana (3.5 miles)

Belle Mare Plage, golfbana (3.9 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8.1

Renlighet

8.8

Rum

8.7

Service

8.9

Läge

8.7

Måltider

8.1

10

Josefin

IAN-logo

30 jan. 2026

·

Stannade 4 nätter

Servicen var enastående. Väldigt fint hotell med mycket arrangerade aktiviteter. Bra mat utan att vara fine dining.
Servicen var enastående. Väldigt fint hotell med mycket arrangerade aktiviteter. Bra mat utan att vara fine dining.

10

Jerker

IAN-logo

13 jan. 2026

·

Stannade 4 nätter

Det enda som inte var toppen var rummet. Rummet var OK men är billigt renoverat utan hög Finnish på material
Det enda som inte var toppen var rummet. Rummet var OK men är billigt renoverat utan hög Finnish på material

10

Pia

EXP-logo

7 dec. 2025

·

Stannade 10 nätter

Allt var bra. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Uppgradering av rummet utan att vi behövde be om det. Skulle absolut bo här igen. God mat goda drinkar rena rum och underbar personal.
Allt var bra. Mycket trevlig och hjälpsam personal. Uppgradering av rummet utan att vi behövde be om det. Skulle absolut bo här igen. God mat goda drinkar rena rum och underbar personal.

10

Louise

IAN-logo

15 aug. 2023

·

Stannade 4 nätter

Hotellet var så bra! Den vita stranden och det blåa vattnet är deffenetivt en av höjdpunkterna. Personalen var serviceminded och hjälpsamma. Buffén var bra med bra kryddad mat och den italienska lunchresturangen var också bra. Rummet var inte det nyaste men ändå fräscht och rent vilket jag tycker är det viktigaste. De hade många gratis vattenaktiveteter. Vi var där i augusti och alla varnade om mycket blåst på östsidan, men för oss var det bara en skön bris. Ett väldigt bra hotell, dock är det svårare att ta sig till en större stad. Plus får de också för att hundarna på stranden får lite hjälp.
Hotellet var så bra! Den vita stranden och det blåa vattnet är deffenetivt en av höjdpunkterna. Personalen var serviceminded och hjälpsamma. Buffén var bra med bra kryddad mat och den italienska lunchresturangen var också bra. Rummet var inte det nyaste men ändå fräscht och rent vilket jag tycker är det viktigaste. De hade många gratis vattenaktiveteter. Vi var där i augusti och alla varnade om mycket blåst på östsidan, men för oss var det bara en skön bris. Ett väldigt bra hotell, dock är det svårare att ta sig till en större stad. Plus får de också för att hundarna på stranden får lite hjälp.

4

johnny

EXP-logo

17 dec. 2022

·

Stannade 19 342 nätter

Detta hotell skulle jag absolut inte klassa som 4 stjärnigt. Läget vid havet är underbart,men sen finns det en hel del de behöver lyfta upp. Buffe maten var under all kritik Väldigt dåligt utbud och ganska tråkig mat med mest grytor. Drickan tex Coca Cola var alltid avslagen. Standarden på interiören är väldigt sliten och lamporna i vårat rum hängde lösa på väggen. Roomservice tog 2 timmar När jag ringde och frågade var maten var så hade de inte fått ordern sa de Sen tog det ytterligare 40 min Trött personal som inte var så intresserad av att hjälpa till eller ge den service man kan förvänta sig. Skulle mer säga att detta är 3 stjärnor max.
Detta hotell skulle jag absolut inte klassa som 4 stjärnigt. Läget vid havet är underbart,men sen finns det en hel del de behöver lyfta upp. Buffe maten var under all kritik Väldigt dåligt utbud och ganska tråkig mat med mest grytor. Drickan tex Coca Cola var alltid avslagen. Standarden på interiören är väldigt sliten och lamporna i vårat rum hängde lösa på väggen. Roomservice tog 2 timmar När jag ringde och frågade var maten var så hade de inte fått ordern sa de Sen tog det ytterligare 40 min Trött personal som inte var så intresserad av att hjälpa till eller ge den service man kan förvänta sig. Skulle mer säga att detta är 3 stjärnor max.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 14:00 till 20:00

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio