Hotellet ligger rigtig godt ift seværdigheder, restauranter og shopping. Vi havde problemer med kommunikationen omkring morgenmad, hvilket betød at vi troede, vi havde tilkøbt morgenmad, og kom til at sidde og vente i den meget lille morgenmadsrestaurant alt for længe, før det gik op for os, at der ikke var noget mad til os. Personalet var utroligt dårlige til engelsk, og det gjorde ikke kommunikationen bedre. Den sidste nat gik vores toilet i stykker, og kunne ikke længere skylde ud. Det var ét toilet på hotellet, som vi kunne anvende, og det lå flere etager unde vores værelse. Desværre havde man valgt at sprede “duft” i hotellets lobby og fælles arealer, hvilket betød, at der lå en tung sød lugt overalt på hotellet udenfor værelset. Vi havde problemer med at få aircondition på værelset til at virke, hvilket betød en meget varm første nat på værelset.
Hotellet ligger rigtig godt ift seværdigheder, restauranter og shopping. Vi havde problemer med kommunikationen omkring morgenmad, hvilket betød at vi troede, vi havde tilkøbt morgenmad, og kom til at sidde og vente i den meget lille morgenmadsrestaurant alt for længe, før det gik op for os, at der ikke var noget mad til os. Personalet var utroligt dårlige til engelsk, og det gjorde ikke kommunikationen bedre. Den sidste nat gik vores toilet i stykker, og kunne ikke længere skylde ud. Det var ét toilet på hotellet, som vi kunne anvende, og det lå flere etager unde vores værelse. Desværre havde man valgt at sprede “duft” i hotellets lobby og fælles arealer, hvilket betød, at der lå en tung sød lugt overalt på hotellet udenfor værelset. Vi havde problemer med at få aircondition på værelset til at virke, hvilket betød en meget varm første nat på værelset.