Oda kirliydi özellikle banyo. Havlu ve düzgün sabun yoktu. Fiyata göre çok büyük beklentim yoktu ama banyo hayal kırıklığı oldu. Çarşaflar temizdi. Odada yeterli priz yoktu. Özellikle yatağın kenarında olmalı. Lambaları açan düğmeler de bozuktu. Sürekli odanın diğer tarafına gitmek zorunda kaldım. Akşam belli bir saatten sonra otobüsler gelmiyor. Sanırım 19'dan sonra. Breepark da bıraktı ve ıssız yerlerde yürümek zorunda kaldım. Yine aynı firmanın sahibi olduğu yandaki otel daha iyi sanırım. İnterneti iyiydi, odada router vardı. Çalışanlar yardımseverdi. Temizlikçiler sabah çok gürültülülerdi ve yan odanın kapısı açılınca her seferinde benim odam sandım. Gündüz biraz geç kalkıp dinlenmek mümkün olmuyor maalesef. Gece sessizdi ama. Bir de emanet dolabına eşyalarımı koymak güzel oldu. Yine de teşekkürler, umarım daha geliştirilir otel.
Oda kirliydi özellikle banyo. Havlu ve düzgün sabun yoktu. Fiyata göre çok büyük beklentim yoktu ama banyo hayal kırıklığı oldu. Çarşaflar temizdi. Odada yeterli priz yoktu. Özellikle yatağın kenarında olmalı. Lambaları açan düğmeler de bozuktu. Sürekli odanın diğer tarafına gitmek zorunda kaldım. Akşam belli bir saatten sonra otobüsler gelmiyor. Sanırım 19'dan sonra. Breepark da bıraktı ve ıssız yerlerde yürümek zorunda kaldım. Yine aynı firmanın sahibi olduğu yandaki otel daha iyi sanırım. İnterneti iyiydi, odada router vardı. Çalışanlar yardımseverdi. Temizlikçiler sabah çok gürültülülerdi ve yan odanın kapısı açılınca her seferinde benim odam sandım. Gündüz biraz geç kalkıp dinlenmek mümkün olmuyor maalesef. Gece sessizdi ama. Bir de emanet dolabına eşyalarımı koymak güzel oldu. Yine de teşekkürler, umarım daha geliştirilir otel.