Tilbage til søgning
Delfinia Hotel - Image 1
Delfinia Hotel - Værelse
Delfinia Hotel - Værelse
Delfinia Hotel - Udsigt fra værelset
Delfinia Hotel - Reception

Delfinia Hotel


Faciliteter

  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Tennisbaner

  • Turistservice

  • Kongrescenter

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Nyd godt af en lang række rekreative faciliteter på stedet, inklusive udendørs tennisbaner, en udendørs pool og et boblebad. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, spillehal/spillerum og tv på fællesareal...
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

225 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.2

Rengøring

8.3

Værelser

8

Service

8.2

Lokation

8

Spisning

8

10

Marianne

IAN-logo

25. jul. 2023

·

Overnattede 2 nætter

Vi reiste 3 venninner og bodde sammen på rom. Dette er hva vi likte: -Rommet var fint med god utsikt og balkong -Badet var flott -Veldig koselige fellesområder i lobbyen -Hotellet er på stranda og har basseng -Vi fikk beholde trepersonsrommet da en av oss sjekket ut selv om vi egentlig skulle ha byttet til et rom for 2 personer iht. vår booking (= veldig god service!) -Bra Wifi -Det var to dager ikke ledig seng på stranda eller ved bassenget. Vi fant ingen å spørre om å ta ut flere senger, men det ble etter litt tid noen ledig. -Det var en hetebølge da vi var der, så det kan skyldes det, men airconditionen var ikke helt fungerende de siste to døgnene. -Treningsrommet ble brukt flittig av gjestene, men til tross for dette var det svært lite utstyrt. Det var kun en tredemølle som var umulig å løpe på, ikke sett med manualer, ingen knebøystativ, ingen matter - alt i alt svært lite egnet som et treningsrom. Man måtte være svært kreativ for å få seg en treningsøkt der. Aircondition, var det derimot, så det var bra. -Det bråkte veldig da man trakk ned på toalettet på rommet vårt. -Det var et godt supermarket rett utenfor hotellets eiendom (3 minutter å gå).
Vi reiste 3 venninner og bodde sammen på rom. Dette er hva vi likte: -Rommet var fint med god utsikt og balkong -Badet var flott -Veldig koselige fellesområder i lobbyen -Hotellet er på stranda og har basseng -Vi fikk beholde trepersonsrommet da en av oss sjekket ut selv om vi egentlig skulle ha byttet til et rom for 2 personer iht. vår booking (= veldig god service!) -Bra Wifi -Det var to dager ikke ledig seng på stranda eller ved bassenget. Vi fant ingen å spørre om å ta ut flere senger, men det ble etter litt tid noen ledig. -Det var en hetebølge da vi var der, så det kan skyldes det, men airconditionen var ikke helt fungerende de siste to døgnene. -Treningsrommet ble brukt flittig av gjestene, men til tross for dette var det svært lite utstyrt. Det var kun en tredemølle som var umulig å løpe på, ikke sett med manualer, ingen knebøystativ, ingen matter - alt i alt svært lite egnet som et treningsrom. Man måtte være svært kreativ for å få seg en treningsøkt der. Aircondition, var det derimot, så det var bra. -Det bråkte veldig da man trakk ned på toalettet på rommet vårt. -Det var et godt supermarket rett utenfor hotellets eiendom (3 minutter å gå).

8

Per

IAN-logo

14. aug. 2022

·

Overnattede 9 nætter

Dejligt hotel lige ved stranden. Super massage på hotellet, hvor Angelika i Spa-receptionen var meget behjælpelig med at sammensætte massageprogrammet. Massøren Anna var helt i top!!!!! (Dog en dyr oplevelse sammenlignet med internationale SPA oplevelser). Kampen om liggestole var ikke i orden! For at sikre dig en favorit plads i skyggen, skulle vækkeuret sættes til kl. 07.00.
Dejligt hotel lige ved stranden. Super massage på hotellet, hvor Angelika i Spa-receptionen var meget behjælpelig med at sammensætte massageprogrammet. Massøren Anna var helt i top!!!!! (Dog en dyr oplevelse sammenlignet med internationale SPA oplevelser). Kampen om liggestole var ikke i orden! For at sikre dig en favorit plads i skyggen, skulle vækkeuret sættes til kl. 07.00.

8

Fredrik

IAN-logo

28. jul. 2022

·

Overnattede 4 nætter

Helt ok hotell. Ligger fint til ved stranden. Dårlig service fra de som jobbet der - sure og lite blide. En helt forferdelig frokost sal. Solsengene et eget kapittel. Du må stå opp kl.06 for å få det eller så er det fullt. Et meget dårlig system. Rommet vi fikk lå i den nye delen og var veldig fint med flott utsikt. Anbefaler å spise i området bak hotellet.
Helt ok hotell. Ligger fint til ved stranden. Dårlig service fra de som jobbet der - sure og lite blide. En helt forferdelig frokost sal. Solsengene et eget kapittel. Du må stå opp kl.06 for å få det eller så er det fullt. Et meget dårlig system. Rommet vi fikk lå i den nye delen og var veldig fint med flott utsikt. Anbefaler å spise i området bak hotellet.

6

Mike

EXP-logo

17. jul. 2022

·

Overnattede 7 nætter

Hotellet var rent og behageligt, men restauranten var ret dårlig, som spisning i en skolekantine. Maden var temmelig dårlig og selv om vi havde betalt for halvpension vi valgte at spise der kun en gang, og spist ude resten af vores ophold. prisen på drinks i baren var dyret, billiger andre steder. Det bedste ved stedet var placering, dejlig strand, ville ikke bo på dette hotel igen. Personalet og service var så dårlig at jeg have slet ikke lyst til at være der . Vi ankommer og betaler 20 Eu. For håndklæder i depositum. Da vi tjekket ud fik vi kun 5 Eu tilbage , de sagde vi betalte 10eu. Det sted er ikke 4 stjerne hotel måske 2.
Hotellet var rent og behageligt, men restauranten var ret dårlig, som spisning i en skolekantine. Maden var temmelig dårlig og selv om vi havde betalt for halvpension vi valgte at spise der kun en gang, og spist ude resten af vores ophold. prisen på drinks i baren var dyret, billiger andre steder. Det bedste ved stedet var placering, dejlig strand, ville ikke bo på dette hotel igen. Personalet og service var så dårlig at jeg have slet ikke lyst til at være der . Vi ankommer og betaler 20 Eu. For håndklæder i depositum. Da vi tjekket ud fik vi kun 5 Eu tilbage , de sagde vi betalte 10eu. Det sted er ikke 4 stjerne hotel måske 2.

8

Fabricio

EXP-logo

25. sep. 2025

·

Overnattede 5 nætter

Schönes Zimmer mit Meerblick! Das Frühstück ist vollkommen ausreichend, das Abendessen tatsächlich ein wenig langweilig!
Schönes Zimmer mit Meerblick! Das Frühstück ist vollkommen ausreichend, das Abendessen tatsächlich ein wenig langweilig!

Main Street, Moraitika, Grækenland

Lokation

Overnatter du hos Delfinia Hotel, som ligger på stranden i Korfu, er du kun få skridt fra Det Ioniske Hav og Moraitika strand. Dette hotel ved stranden ligger 20,7 km fra Corfu Havn og 17,5 km fra Agios Gordios Strand.

Det Ioniske Hav(0.1 mil)

Moraitika strand(0.1 mil)

De gamle romerske bade(0.2 mil)

Mesoggi Strand(1.3 mil)

Korission Sø(3.6 mil)

Boukari Strand(3.8 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 14:00 til 23:30

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Lignende overnatningssteder















































Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio