Vi reiste 3 venninner og bodde sammen på rom. Dette er hva vi likte: -Rommet var fint med god utsikt og balkong -Badet var flott -Veldig koselige fellesområder i lobbyen -Hotellet er på stranda og har basseng -Vi fikk beholde trepersonsrommet da en av oss sjekket ut selv om vi egentlig skulle ha byttet til et rom for 2 personer iht. vår booking (= veldig god service!) -Bra Wifi -Det var to dager ikke ledig seng på stranda eller ved bassenget. Vi fant ingen å spørre om å ta ut flere senger, men det ble etter litt tid noen ledig. -Det var en hetebølge da vi var der, så det kan skyldes det, men airconditionen var ikke helt fungerende de siste to døgnene. -Treningsrommet ble brukt flittig av gjestene, men til tross for dette var det svært lite utstyrt. Det var kun en tredemølle som var umulig å løpe på, ikke sett med manualer, ingen knebøystativ, ingen matter - alt i alt svært lite egnet som et treningsrom. Man måtte være svært kreativ for å få seg en treningsøkt der. Aircondition, var det derimot, så det var bra. -Det bråkte veldig da man trakk ned på toalettet på rommet vårt. -Det var et godt supermarket rett utenfor hotellets eiendom (3 minutter å gå).
Vi reiste 3 venninner og bodde sammen på rom. Dette er hva vi likte: -Rommet var fint med god utsikt og balkong -Badet var flott -Veldig koselige fellesområder i lobbyen -Hotellet er på stranda og har basseng -Vi fikk beholde trepersonsrommet da en av oss sjekket ut selv om vi egentlig skulle ha byttet til et rom for 2 personer iht. vår booking (= veldig god service!) -Bra Wifi -Det var to dager ikke ledig seng på stranda eller ved bassenget. Vi fant ingen å spørre om å ta ut flere senger, men det ble etter litt tid noen ledig. -Det var en hetebølge da vi var der, så det kan skyldes det, men airconditionen var ikke helt fungerende de siste to døgnene. -Treningsrommet ble brukt flittig av gjestene, men til tross for dette var det svært lite utstyrt. Det var kun en tredemølle som var umulig å løpe på, ikke sett med manualer, ingen knebøystativ, ingen matter - alt i alt svært lite egnet som et treningsrom. Man måtte være svært kreativ for å få seg en treningsøkt der. Aircondition, var det derimot, så det var bra. -Det bråkte veldig da man trakk ned på toalettet på rommet vårt. -Det var et godt supermarket rett utenfor hotellets eiendom (3 minutter å gå).