Trött personal…dålig service i alla restauranger och barer. Personalen är extremt trötta och slöa, gästerna städar sina egna bord och förser sig själva med drycker då man kan får vänta 20min på att någon hjälper. Vi fick inte vårt rum förrän en dag efter ankomst, fick istället ett helt annat rum för en natt. I kompensation erbjöd hotellet två extra à la carte tillfällen, men vi fick ej prioriterad check in i vårt rätta rum utan fick likt alla andra checka ut 12 och tillgång till det nya strax efter 15…helt oacceptabelt. Känns som om att vi blivit stulna på en dag. Den mer seniora personalen står mitt i restaurangerna och skäller ut den tydligt nyare mindre rutinerade personalen framför alla gäster, man blir chockad av både tonläge och leverans och känner för mottagaren, helt oprofessionellt.
Trött personal…dålig service i alla restauranger och barer. Personalen är extremt trötta och slöa, gästerna städar sina egna bord och förser sig själva med drycker då man kan får vänta 20min på att någon hjälper. Vi fick inte vårt rum förrän en dag efter ankomst, fick istället ett helt annat rum för en natt. I kompensation erbjöd hotellet två extra à la carte tillfällen, men vi fick ej prioriterad check in i vårt rätta rum utan fick likt alla andra checka ut 12 och tillgång till det nya strax efter 15…helt oacceptabelt. Känns som om att vi blivit stulna på en dag. Den mer seniora personalen står mitt i restaurangerna och skäller ut den tydligt nyare mindre rutinerade personalen framför alla gäster, man blir chockad av både tonläge och leverans och känner för mottagaren, helt oprofessionellt.