Vi har bott på många all-inklusive på Rhodos och det här hotellet överglänser alla andra. Otroligt trevlig personal där servitörerna Michael och Christos var strålande. I baren fick vi otroligt bra kontakt med Michael som var lite blyg men visade på service utöver det mesta, en stor eloge till honom. Vi bokade ett rum med havsutsikt och fick det på 6:e våningen; helt magiskt. Rummet var lagom stort och hade en perfekt ac, kylde snabbt och kunde ställas i tyst läge på natten. Hotellet ligger mitt i Rhodos stad och vi är förvånade över att vi inte hörde speciellt mycket ljud utifrån på kvällar och nätter. Kylen var fylld med läsk (av känt märke) och vatten som fylldes på varannan dag, kändes extra lyxigt. Vi skulle bo en vecka på rummet men då vädret i Sverige var uselt frågade vi i receptionen om det fanns möjlighet att stanna fyra nätter till i rummet. Vi fick ett otroligt bra bemötande och kunde vara kvar på samma rum fyra nätter till, och priset blev lägre än när jag bokade hemifrån innan resan, och nu var det mitt i högsäsong!! Vi kommer med all sannolikhet bo här när vi åker till Rhodos nästa gång. För en gångs skull måste jag erkänna att det inte fanns något negativt om hotellet, ovanligt från min sida…. Restaurangen hade bord utomhus på kvällen, annars var det inomhus med rimligt temperatur. De serverade pizza i stort sett varje lunch och middag och de var såååå goda, kunde tro att man var i Italien :)
Vi har bott på många all-inklusive på Rhodos och det här hotellet överglänser alla andra. Otroligt trevlig personal där servitörerna Michael och Christos var strålande. I baren fick vi otroligt bra kontakt med Michael som var lite blyg men visade på service utöver det mesta, en stor eloge till honom. Vi bokade ett rum med havsutsikt och fick det på 6:e våningen; helt magiskt. Rummet var lagom stort och hade en perfekt ac, kylde snabbt och kunde ställas i tyst läge på natten. Hotellet ligger mitt i Rhodos stad och vi är förvånade över att vi inte hörde speciellt mycket ljud utifrån på kvällar och nätter. Kylen var fylld med läsk (av känt märke) och vatten som fylldes på varannan dag, kändes extra lyxigt. Vi skulle bo en vecka på rummet men då vädret i Sverige var uselt frågade vi i receptionen om det fanns möjlighet att stanna fyra nätter till i rummet. Vi fick ett otroligt bra bemötande och kunde vara kvar på samma rum fyra nätter till, och priset blev lägre än när jag bokade hemifrån innan resan, och nu var det mitt i högsäsong!! Vi kommer med all sannolikhet bo här när vi åker till Rhodos nästa gång. För en gångs skull måste jag erkänna att det inte fanns något negativt om hotellet, ovanligt från min sida…. Restaurangen hade bord utomhus på kvällen, annars var det inomhus med rimligt temperatur. De serverade pizza i stort sett varje lunch och middag och de var såååå goda, kunde tro att man var i Italien :)