Gå tilbake til søk

Dorint Am Goethepark Weimar




Dorint Am Goethepark Weimar - Image 1
Dorint Am Goethepark Weimar - Rom
Dorint Am Goethepark Weimar - Rom
Dorint Am Goethepark Weimar - Utsikt fra rommet
Dorint Am Goethepark Weimar - Resepsjon

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Skjem bort deg selv på stedets spa, som tilbyr massasjer og kroppsbehandlinger. Liker du fritidsaktiviteter, har du her blant annet tilgang til en badstue, et treningssenter og sykkelutleie. Dette hotellet tilbyr også wi-fi (inkludert), con...
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Roomservice

  • Betjent parkering

  • Turistinformasjon

  • Barnepass

Vis alle

Beliggenhet

Beethovenplatz 1-2, Weimar, Thüringen, Tyskland

Ilmpark (0.1 miles)

Bauhaus-Universität Weimar Hauptgebäude (0.1 miles)

Schiller-museet (0.1 miles)

Liszt hus (0.2 miles)

Goethe nasjonalmuseum (0.2 miles)

Parkhohle (0.2 miles)


Gjesteomtaler

Hva gjestene synes

KI-generert oppsummering basert på nylige gjesteomtaler























10

Ronny

IAN-logo

15. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Frühstück, Personal und Zimmer gefallen. Der Aufpreis für den Wellnessbereich ist eher ungewöhnlich und trübt den Eindruck etwas. Parken eher teuer, aber bequem
Frühstück, Personal und Zimmer gefallen. Der Aufpreis für den Wellnessbereich ist eher ungewöhnlich und trübt den Eindruck etwas. Parken eher teuer, aber bequem

10

Hee Joo

IAN-logo

25. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

친절한 직원과 맛있고 분위기 좋은 조식 뷔페 추천합니다.
친절한 직원과 맛있고 분위기 좋은 조식 뷔페 추천합니다.

10

Tina

IAN-logo

18. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

Abgewohnt
Abgewohnt

10

Christoph

IAN-logo

5. mars 2026

·

Overnattet 2 netter

Wir waren mit 18 Personen zu einer Familienfeier im Hotel. Das Personal hat sehr gastorientiert und freundlich gearbeitet. Wir haben drei sehr schöne Tage im Hotel verbracht. Auch das Essen Dinner und Frühstück war umfangreich und gut. Negativ war lediglich der qualitativ schlechte Saftautomat im "TriTop" Stil, der Orangensaft wie Apfelsaft aussehen läss und auch nicht viel besser schmeckte, was nicht dem sonstgen Niveau entspricht. Insgesamt unser höchstes Lob,: wir werden wiederkommen!
Wir waren mit 18 Personen zu einer Familienfeier im Hotel. Das Personal hat sehr gastorientiert und freundlich gearbeitet. Wir haben drei sehr schöne Tage im Hotel verbracht. Auch das Essen Dinner und Frühstück war umfangreich und gut. Negativ war lediglich der qualitativ schlechte Saftautomat im "TriTop" Stil, der Orangensaft wie Apfelsaft aussehen läss und auch nicht viel besser schmeckte, was nicht dem sonstgen Niveau entspricht. Insgesamt unser höchstes Lob,: wir werden wiederkommen!

10

Susanne

IAN-logo

22. feb. 2026

·

Overnattet 2 netter

Gutes Preis Leistungsverhältnis! Sehr gutes Frühstück. Zimmer etwas veraltet, aber sehr groß!
Gutes Preis Leistungsverhältnis! Sehr gutes Frühstück. Zimmer etwas veraltet, aber sehr groß!

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 00:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio