Vi ankom etter oppgitt innsjekktidspunkt, måtte vente ganske lenge på å få rom. Da vi gikk inn på rommet, kjente vi sterk lukt av røyk (sigarett). Vi varslet i resepsjonen, og fikk raskt og uten problemer nytt rom. I mangel på tilsvarende rom, fikk vi gratis oppgradering. Mannen i resepsjonen var svært hyggelig. Rommet vårt var rent, men søpla var glemt fjernet etter de forrige gjestene, og det var ikke håndkler på rommet (forglemmelse av den som ryddet rommet?). Vi fikk uten problemer håndkler i resepsjonen. Gode senger. Stille rom. God dusj. Om morgenen kom renhold inn på rommet vårt før vi hadde sjekket ut, unnskyldte seg. Helt grei frokostsal med noe utvalg. Ikke av det beste, men heller ikke dårlig. Hotellet ligger litt langt unna sentrum (ca 2 km), men det var helt greit å gå til sentrum, ca 20 min. Dessuten går trikken like utenfor dersom det er ønskelig. I gata inn mot sentrum ligger det dessuten flere restauranter med mye billigere mat enn i restaurantgatene rundt elva som renner ut i innsjøen. Oppsumert: Greit hotell litt utenfor sentrumskjerna.
Vi ankom etter oppgitt innsjekktidspunkt, måtte vente ganske lenge på å få rom. Da vi gikk inn på rommet, kjente vi sterk lukt av røyk (sigarett). Vi varslet i resepsjonen, og fikk raskt og uten problemer nytt rom. I mangel på tilsvarende rom, fikk vi gratis oppgradering. Mannen i resepsjonen var svært hyggelig. Rommet vårt var rent, men søpla var glemt fjernet etter de forrige gjestene, og det var ikke håndkler på rommet (forglemmelse av den som ryddet rommet?). Vi fikk uten problemer håndkler i resepsjonen. Gode senger. Stille rom. God dusj. Om morgenen kom renhold inn på rommet vårt før vi hadde sjekket ut, unnskyldte seg. Helt grei frokostsal med noe utvalg. Ikke av det beste, men heller ikke dårlig. Hotellet ligger litt langt unna sentrum (ca 2 km), men det var helt greit å gå til sentrum, ca 20 min. Dessuten går trikken like utenfor dersom det er ønskelig. I gata inn mot sentrum ligger det dessuten flere restauranter med mye billigere mat enn i restaurantgatene rundt elva som renner ut i innsjøen. Oppsumert: Greit hotell litt utenfor sentrumskjerna.