For vores ophold havde vi ingen problemer, men for andre må det have været et mareridt. uprofessionel opførsel af receptionisten - han havde ikke regnet rigtigt for en familie med 3 børn og opkrævede dem dagen efter ankomst hvad der svarer til 2300kr - ganske uprofessionelt. Endvidere skilter de med en pris uden for, for at lokke kunder til og i receptionen er den lige 30 CHF dyrere; ulovligt i Danmark. For os et dejligt ophold, der kunne have været lidt bedre hvis der var sprit dispensere ved bord og morgenmadsbuffet. Ikke rart at se næsepusende mennesker rende rundt med snotklude ved buffet'en og ikke spritte af. Det er naturligvis ikke nødvendigvis hotellets skyld, men hotellet har heller ikke gjort det lettere at opretholde COVID19 anbefalingerne. Aftensmaden var af god kvalitet til fornuftige priser, når man tænker på det er Zurich
For vores ophold havde vi ingen problemer, men for andre må det have været et mareridt. uprofessionel opførsel af receptionisten - han havde ikke regnet rigtigt for en familie med 3 børn og opkrævede dem dagen efter ankomst hvad der svarer til 2300kr - ganske uprofessionelt. Endvidere skilter de med en pris uden for, for at lokke kunder til og i receptionen er den lige 30 CHF dyrere; ulovligt i Danmark. For os et dejligt ophold, der kunne have været lidt bedre hvis der var sprit dispensere ved bord og morgenmadsbuffet. Ikke rart at se næsepusende mennesker rende rundt med snotklude ved buffet'en og ikke spritte af. Det er naturligvis ikke nødvendigvis hotellets skyld, men hotellet har heller ikke gjort det lettere at opretholde COVID19 anbefalingerne. Aftensmaden var af god kvalitet til fornuftige priser, når man tænker på det er Zurich