Gå tilbake til søk

Stav Hotel




Stav Hotel - Image 1
Stav Hotel - Rom
Stav Hotel - Rom
Stav Hotel - Resepsjon
Stav Hotel - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Nyt utsikten fra en terrasse og en hage og dra nytte av fasiliteter som wi-fi (inkludert). Dette hotellet tilbyr også skioppbevaring, felles oppholdsrom og tur-/billettassistanse.
Vis mer
  • Parkering

  • Rom for ikke-røykere

  • Turistinformasjon

  • Rengjøring

  • Bankettfasiliteter

  • Hage

Vis alle

Beliggenhet

Midtsandhøgda 3, Midtsandan, Malvik, Norge

Extra Arena (7.4 miles)

Hansbakkfjæra (7.5 miles)

Leangen ishall (8.9 miles)

Leangen veddeløpsbane (8.9 miles)

Kimen kulturhus (9.7 miles)

Ringve botaniske hage (10.1 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.4

Renhold

7.6

Rom

7.3

Service

7.9

Beliggenhet

7.6

Servering

6.3

4

Harald Magne

IAN-logo

28. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

I mangel på hotell pga streik, var det kun dette hotellet å velge i. Kommer ikke til å velge det ved en senere anledning😏
I mangel på hotell pga streik, var det kun dette hotellet å velge i. Kommer ikke til å velge det ved en senere anledning😏

8

Ann Kristin Avdem

IAN-logo

27. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Rent rom, helt grei frokost og god service. Litt for kaldt på rommet ved ankomst, men kom seg etter hvert.
Rent rom, helt grei frokost og god service. Litt for kaldt på rommet ved ankomst, men kom seg etter hvert.

8

Stein

IAN-logo

19. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Dårligste kaffe jeg har drukket på hotell noensinne. Den kaffetrakter har neppe blitt vasket siste året. Dårlig frokost i forhold til andre hoteller. Ok rom.
Dårligste kaffe jeg har drukket på hotell noensinne. Den kaffetrakter har neppe blitt vasket siste året. Dårlig frokost i forhold til andre hoteller. Ok rom.

8

Jan Peter

IAN-logo

18. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Bra hotel å overnatte på om du er på vei nordover eller sørover. Rett ved E6. God frokost og hyggelig personale.
Bra hotel å overnatte på om du er på vei nordover eller sørover. Rett ved E6. God frokost og hyggelig personale.

6

Jill

IAN-logo

15. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Helt greit Rom, to store senger. Badet luktet kloakk, og hadde litt sorte hår her og der. Ellers fint med tv med kanaler og helt greit volum utenfra for hvile. Savnet bacon og stekt egg ved frokosten.. restauranten stilte med kokt egg
Helt greit Rom, to store senger. Badet luktet kloakk, og hadde litt sorte hår her og der. Ellers fint med tv med kanaler og helt greit volum utenfra for hvile. Savnet bacon og stekt egg ved frokosten.. restauranten stilte med kokt egg

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 22:30

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio