Bra läge nära tågstationen. Det var rent där duschrummet o sängen är det viktigaste. Tummen upp för vattenkokare, te o snabbkaffe. Frukostbuffén var näst intill gigantisk. Saknade dock namnskyltar på t ex de olika yoghurtsorterna. Hotellet är slitet, ser lite bedagat ut. Hyllor mm hängde på trekvart i rummet. Hissen verkade leva sitt eget liv. Gick ibland. Personalen ryckte på axlarna. Konstaterar att man får det man betalar för och priset var överkomligt i förhållande till standarden.
Bra läge nära tågstationen. Det var rent där duschrummet o sängen är det viktigaste. Tummen upp för vattenkokare, te o snabbkaffe. Frukostbuffén var näst intill gigantisk. Saknade dock namnskyltar på t ex de olika yoghurtsorterna. Hotellet är slitet, ser lite bedagat ut. Hyllor mm hängde på trekvart i rummet. Hissen verkade leva sitt eget liv. Gick ibland. Personalen ryckte på axlarna. Konstaterar att man får det man betalar för och priset var överkomligt i förhållande till standarden.