Gå tillbaka till sökningen
Scandic Regina - Image 1
Scandic Regina - Rum
Scandic Regina - Rum
Scandic Regina - Reception
Scandic Regina - Restaurang

Scandic Regina


Bekvämligheter

  • Parkering

  • Restaurang

  • Business center

  • Rumsservice

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Barnvaktsservice

Visa alla

Fastighetsbeskrivning

Här erbjuds bland annat bastu, dygnet runt-öppet fitnesscenter och hyrcyklar. Detta hotell har även gratis wi-fi, en spelhall och en tv i allmänt utrymme.
Visa mer

Välj datum för att fortsätta

From

136 US$
/natt

Gästrecensioner

Vad gäster tycker

AI-genererad sammanfattning baserad på de senaste gästrecensionerna























10

Jan

IAN-logo

13 dec. 2025

·

Stannade 1 natt

Trevlig personal, rent och rymligt rum, god frukost.
Trevlig personal, rent och rymligt rum, god frukost.

6

Jerker

IAN-logo

24 juni 2025

·

Stannade 2 nätter

Lite begränsad frukost
Lite begränsad frukost

8

Joakim

IAN-logo

8 okt. 2023

·

Stannade 1 natt

Tyvärr ingen Scandic frukost som man är van vid, denna var inget att skriva hem om, liten och lite utbud.
Tyvärr ingen Scandic frukost som man är van vid, denna var inget att skriva hem om, liten och lite utbud.

10

Peter

IAN-logo

16 aug. 2022

·

Stannade 2 nätter

Jättefint rum, saknade aircondition då det var en oerhört varm vecka Trevlig personal och god frukost.
Jättefint rum, saknade aircondition då det var en oerhört varm vecka Trevlig personal och god frukost.

4

Daniel

IAN-logo

16 juli 2022

·

Stannade 1 natt

Kö ca 10min till incheckning, fick betal 400kr extra för parkering per natt. Tog oss sedan inte in i garaget och receptionen svarade inte i telefon då det blev att ta bilen tillbaka till receptionen. Väl inne i garaget så kunde vi inte ta oss ut då tagg och kort inte fungerade och receptionen inte svarade, fick hjälp av en annan gäst att ta oss ut. Senare på rummet så fick vi besök av grannen!? då en dörr mellan oss var olåst och vi kunde tydligen gå mellan utan nyckel. Försöker ringa receptionen men ingen svarar och det blir en ny vända till plan 3 och ytterligare 5 minuter i kön till receptionen. 20min senare är dörren låst från båda håll. Frukosten måste bokas och man har 45min på sig att äta vilket känns lite som buffén på en finlandsfärja. 2400kr gör ett dubbelrum är helt ok men då förväntar jag mig att det finns någon form av kontaktbar service, smidighet med incheckning och säkerhet där inte grannen inte kan komma på besök när man sover eller duschar. Det tog nästan 1,5h från att vi kom till hotellet tills vi var på rummet med låst dörr. Klart underbemannat och många gäster med hög alkoholnivå. I övrigt så fint rum med AC, bra städat och frukost med bra utbud men inget som överraskar. Hade gett 4 i betyg om rummet kostat 1600kr med rimlig kostnad för parkering. Kunde ha gett en 3a men pga total avsaknad av möjlighet till kontakt via telefon så blir det en 2a i betyg. Av de hotell vi bott på senaste veckan så gav detta klart sämst intryck.
Kö ca 10min till incheckning, fick betal 400kr extra för parkering per natt. Tog oss sedan inte in i garaget och receptionen svarade inte i telefon då det blev att ta bilen tillbaka till receptionen. Väl inne i garaget så kunde vi inte ta oss ut då tagg och kort inte fungerade och receptionen inte svarade, fick hjälp av en annan gäst att ta oss ut. Senare på rummet så fick vi besök av grannen!? då en dörr mellan oss var olåst och vi kunde tydligen gå mellan utan nyckel. Försöker ringa receptionen men ingen svarar och det blir en ny vända till plan 3 och ytterligare 5 minuter i kön till receptionen. 20min senare är dörren låst från båda håll. Frukosten måste bokas och man har 45min på sig att äta vilket känns lite som buffén på en finlandsfärja. 2400kr gör ett dubbelrum är helt ok men då förväntar jag mig att det finns någon form av kontaktbar service, smidighet med incheckning och säkerhet där inte grannen inte kan komma på besök när man sover eller duschar. Det tog nästan 1,5h från att vi kom till hotellet tills vi var på rummet med låst dörr. Klart underbemannat och många gäster med hög alkoholnivå. I övrigt så fint rum med AC, bra städat och frukost med bra utbud men inget som överraskar. Hade gett 4 i betyg om rummet kostat 1600kr med rimlig kostnad för parkering. Kunde ha gett en 3a men pga total avsaknad av möjlighet till kontakt via telefon så blir det en 2a i betyg. Av de hotell vi bott på senaste veckan så gav detta klart sämst intryck.

Fonnesbechsgade 20, Herning, Danmark

Läge

Scandic Regina ligger centralt i Herning, en fem minuters bilfärd från både Jyske Bank Boxen och DGI Huset Herning. Detta hotell med familjevänlig profil ligger 0,9 km från MCH Herning Kongrescenter och 1,1 km från Herning kyrka.

MCH Herning Kongrescenter(0.2 miles)

DGI Huset Herning(0.3 miles)

Hernings museum(0.5 miles)

Herning kyrka(0.5 miles)

Aabenkirke(0.6 miles)

Fredens kyrka(0.6 miles)

Mer platsinformation

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 16:00 till 01:00

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation


Liknande boenden















































Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio