Gå tillbaka till sökningen

Hotel Hundested




Hotel Hundested - Image 1
Hotel Hundested - Rum
Hotel Hundested - Rum
Hotel Hundested - Utsikt från rummet
Hotel Hundested - Reception

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Njut av utsikten från deras terrassen och dra nytta av deras gratis wi-fi och gemensamt vardagsrum.
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Bankettinrättningar

  • Strand - i närheten

  • Lunchpaket

  • Bagageförvaring

Visa alla

Läge

10 Nørregade, Hundested, Danmark

Fjordstien, cykel- och vandringsled (0.2 miles)

Trekanten (0.2 miles)

Halsnaesstien vandringsled (0.5 miles)

Knud Rasmussens hus (0.8 miles)

Valdemar Poulsens Hoj (1 miles)

Lynaes kyrka (1.1 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

6.9

Renlighet

6.6

Rum

6.5

Service

7.5

Läge

7.2

Måltider

6.4

6

Anna

IAN-logo

26 apr. 2026

·

Stannade 1 natt

Snabb och smidig incheckning, trevlig personal, bra läge i hamnen men i övrigt mycket som kan förbättras… Hotellet är omodernt och slitet, behov av utvändig och invändig upprustning är stort. Tyvärr var även städningen undermålig, förra gästens handdukar låg kvar bakom toalettdörren, dammigt och smutsigt runt och under sängen, madrassen var allt annat än fräsch, jag ångrar att jag tittade på den! Balkongen helt ostädad, smutsiga möbler och golv. Strax efter kl 21 satte ett dansband igång att spela på hög volym för någon privat tillställning i restaurangen. Detta hördes genom hela hotellet, vi bodde högst upp men det lät som de var inne i vårt rum när vi försökte sova. Man säger att man får det man betalar för men 1780 sek var alltför mycket för denna upplevelse.
Snabb och smidig incheckning, trevlig personal, bra läge i hamnen men i övrigt mycket som kan förbättras… Hotellet är omodernt och slitet, behov av utvändig och invändig upprustning är stort. Tyvärr var även städningen undermålig, förra gästens handdukar låg kvar bakom toalettdörren, dammigt och smutsigt runt och under sängen, madrassen var allt annat än fräsch, jag ångrar att jag tittade på den! Balkongen helt ostädad, smutsiga möbler och golv. Strax efter kl 21 satte ett dansband igång att spela på hög volym för någon privat tillställning i restaurangen. Detta hördes genom hela hotellet, vi bodde högst upp men det lät som de var inne i vårt rum när vi försökte sova. Man säger att man får det man betalar för men 1780 sek var alltför mycket för denna upplevelse.

6

Oskar

IAN-logo

13 apr. 2026

·

Stannade 2 nätter

Bra frukost. Äldre standard i rummen, rätt slitet. Receptionen obemannad under större delen av min vistelse.
Bra frukost. Äldre standard i rummen, rätt slitet. Receptionen obemannad under större delen av min vistelse.

8

Robin

IAN-logo

2 nov. 2025

·

Stannade 1 natt

Fint rum med fin utsikt och trevlig personal
Fint rum med fin utsikt och trevlig personal

6

Bengt

IAN-logo

27 sep. 2025

·

Stannade 1 natt

Tyvärr var detta inget hotell man vill återkomma till. Tidsbegränsad öppen reception och det kändes mer som ett vandrarhem än hotell. Frukosten var däremot mycket bra.
Tyvärr var detta inget hotell man vill återkomma till. Tidsbegränsad öppen reception och det kändes mer som ett vandrarhem än hotell. Frukosten var däremot mycket bra.

2

Liselott

IAN-logo

15 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Gammalt slitet hotell. Fast dusch munstycke på väggen nästan omöjligt att ändra värmen kalldusch. Varm som i en bastu bara ett fönster gick att öppna. Sov inget för bilarn som körde utanför. Trist frukost inget varm. Mannen som dukade tappade muggarna på golvet o satte upp dem på bordet. Vår duk hade fläckar som de kammuflerat med att lägga servetten över. Hängde 3 handdukar i badrummet när vi kom o det låg vikna på sängen så vet inte om de andra var gammla? Toastolen satt löst o hade gammal gul fläck från gammla toastolen runt fästet såg inte så kul ut. Vi ångrade att vi inte valde vandrar hem. Det possitiva var att det låg nära sandskulpturerna som vi skulle besöka.Sängarna ok.
Gammalt slitet hotell. Fast dusch munstycke på väggen nästan omöjligt att ändra värmen kalldusch. Varm som i en bastu bara ett fönster gick att öppna. Sov inget för bilarn som körde utanför. Trist frukost inget varm. Mannen som dukade tappade muggarna på golvet o satte upp dem på bordet. Vår duk hade fläckar som de kammuflerat med att lägga servetten över. Hängde 3 handdukar i badrummet när vi kom o det låg vikna på sängen så vet inte om de andra var gammla? Toastolen satt löst o hade gammal gul fläck från gammla toastolen runt fästet såg inte så kul ut. Vi ångrade att vi inte valde vandrar hem. Det possitiva var att det låg nära sandskulpturerna som vi skulle besöka.Sängarna ok.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 19:30

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio