Gå tillbaka till sökningen

Hotel Carlshamn




Hotel Carlshamn - Image 1
Hotel Carlshamn - Rum
Hotel Carlshamn - Rum
Hotel Carlshamn - Reception
Hotel Carlshamn - Restaurang

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här har du tillgång till bastu och kan njuta av terrassen. Boendet har även gratis wi-fi, hjälp med bokning av biljetter och guidade turer och rabatt på närliggande fitnesscenter.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Bastu

  • Rökfria rum

  • Bankettinrättningar

  • Vandring

Visa alla

Läge

Varvsgatan 1, Karlshamn, Sverige

Utvandrar-Monumentet (0.2 miles)

Karlshamns Kulturkvarter (0.2 miles)

Carl Gustafs kyrka (0.2 miles)

Karlshamns slott (0.4 miles)

Karlshamns museum (0.4 miles)

Utvandrarmonumentet (0.5 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8

Renlighet

8.7

Rum

8

Service

8.9

Läge

8.5

Måltider

7.8

8

Karin

IAN-logo

20 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Ett trevligt hotell med serviceinriktad personal. Det enda negativa var risotton första kvällen - inte bra.
Ett trevligt hotell med serviceinriktad personal. Det enda negativa var risotton första kvällen - inte bra.

6

Birgitta

IAN-logo

20 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Ok boende! Saknar Förstoringsspegel i badrummet. Trist att hotellet inte har TV4 i TV utbudet.
Ok boende! Saknar Förstoringsspegel i badrummet. Trist att hotellet inte har TV4 i TV utbudet.

6

Eva

IAN-logo

18 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Restaurangen stängde tidigt vilket var synd
Restaurangen stängde tidigt vilket var synd

10

Fredrik

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Trevlig personal och kalasfrukost.
Trevlig personal och kalasfrukost.

6

Staffan

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Rummet helt ok men brist på känsla av ombonat. TV skärmen i minsta laget. Trist att inte TV4 finns tillgängligt. Foyer etc väldigt kalt och kallt. Frukosten håller inte måttet om jag jämför med övrig svensk hotellstandard - en klar besvikelse. Kommer nog inte att bo här igen. Ett plus för trevlig personal i receptionen.
Rummet helt ok men brist på känsla av ombonat. TV skärmen i minsta laget. Trist att inte TV4 finns tillgängligt. Foyer etc väldigt kalt och kallt. Frukosten håller inte måttet om jag jämför med övrig svensk hotellstandard - en klar besvikelse. Kommer nog inte att bo här igen. Ett plus för trevlig personal i receptionen.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 23:30

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio