Tilbage til søgning
Best Western Karlshamn Spa & Relax - Image 1
Best Western Karlshamn Spa & Relax - Værelse
Best Western Karlshamn Spa & Relax - Værelse
Best Western Karlshamn Spa & Relax - Reception
Best Western Karlshamn Spa & Relax - Restaurant

Best Western Karlshamn Spa & Relax


Faciliteter

  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Renseri

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Der tilbydes fuld spaservice, hvor du kan slappe af og nyde massage, kropsbehandlinger samt ansigtsbehandlinger. Dette hotel tilbyder desuden gratis trådløs internetadgang, frisørsalon og tv på fællesarealer.
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

132 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.2

Rengøring

8.3

Værelser

8.3

Service

8.7

Lokation

8.1

Spisning

8.2

8

Mie

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 4 nætter

God morgenmad og fine faciliteter. Eneste minus var at vi ikke havde besøg af rengøringen under vores ophold, på trods af at vi havde hængt skilt på døren hvor vi efterspurgte dette ☺️
God morgenmad og fine faciliteter. Eneste minus var at vi ikke havde besøg af rengøringen under vores ophold, på trods af at vi havde hængt skilt på døren hvor vi efterspurgte dette ☺️

8

claus

IAN-logo

9. maj 2026

·

Overnattede 2 nætter

Hyggeligt hotel der ligger godt til motorvej samt centrum. Det ligger ved tankstation og supermarked. Stor hyggelig restaurant med bar. Der er fine parkerings forhold. Selve hotellet er meget mørkt, det er slidt, ikke lige det man forventer af best western hotel kæde. Værelser er gamle og der kunne godt blive gjort bedre rent. Der er spindelvæv flere steder. Der er meget lydt fra gangen og de andre rum. Jeg syntes at prisen ligger i den dyre ende. Havde 2 overnatninger.
Hyggeligt hotel der ligger godt til motorvej samt centrum. Det ligger ved tankstation og supermarked. Stor hyggelig restaurant med bar. Der er fine parkerings forhold. Selve hotellet er meget mørkt, det er slidt, ikke lige det man forventer af best western hotel kæde. Værelser er gamle og der kunne godt blive gjort bedre rent. Der er spindelvæv flere steder. Der er meget lydt fra gangen og de andre rum. Jeg syntes at prisen ligger i den dyre ende. Havde 2 overnatninger.

4

Sillas

IAN-logo

10. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Jeg havde bestilt et Spa ophold til mig og min forlovede. Jeg bestilte i den tro at spa faciliteterne var til rådighed under hele opholdet. (Selvfølgelig inden for åbningstider) Det viste sig at man "kun" havde spa i 3 timer, hvilket også er ret lang tid, men det var 3 timer i streg. Man kunne ikke dele det op, og der er ikke noget som helst andet at lave på hotellet for at fordrive tiden. Det er også en enormt kedelig placering af hotellet. Kunne ligeså godt være en rasteplads, så det er ikke fordi man havde de store muligheder. Vi kedede os enormt meget under vores ophold. Vi brugte det meste af tiden på at se tv (chromecast er tilgængelig) Restauranten er heller ikke noget specielt, for slet ikke at tale om personalet. Servicen var praktisk talt, ikke eksisterende. De havde en ny tjener under oplæring, der skulle trænes, så der var 2 til at tage vores bestilling. 2 mennesker, der ikke gav så meget som et smil, eller øjenkontakt. Under hele opholdet virkede det kun som om vi var til besvær, og det er på trods af vi gjorde vores bedste, for at starte hver interaktion på ny. Frisk energi, smil og øjenkontakt. Men intet blev gengældt. Hverken fra receptionen eller restaurant. Rengøringspersonalet er tilgængelig søde og smilende, så det er dejligt! Vi kom afsted til spaen uden vores mobil (da det ikke er unormalt ikke at må medbringe den) men vi fandt ud af at alt bestilling skal foregå gennem den, så vi kunne ikke få lov at bestille drikkelse under spa oplevelse heller.
Jeg havde bestilt et Spa ophold til mig og min forlovede. Jeg bestilte i den tro at spa faciliteterne var til rådighed under hele opholdet. (Selvfølgelig inden for åbningstider) Det viste sig at man "kun" havde spa i 3 timer, hvilket også er ret lang tid, men det var 3 timer i streg. Man kunne ikke dele det op, og der er ikke noget som helst andet at lave på hotellet for at fordrive tiden. Det er også en enormt kedelig placering af hotellet. Kunne ligeså godt være en rasteplads, så det er ikke fordi man havde de store muligheder. Vi kedede os enormt meget under vores ophold. Vi brugte det meste af tiden på at se tv (chromecast er tilgængelig) Restauranten er heller ikke noget specielt, for slet ikke at tale om personalet. Servicen var praktisk talt, ikke eksisterende. De havde en ny tjener under oplæring, der skulle trænes, så der var 2 til at tage vores bestilling. 2 mennesker, der ikke gav så meget som et smil, eller øjenkontakt. Under hele opholdet virkede det kun som om vi var til besvær, og det er på trods af vi gjorde vores bedste, for at starte hver interaktion på ny. Frisk energi, smil og øjenkontakt. Men intet blev gengældt. Hverken fra receptionen eller restaurant. Rengøringspersonalet er tilgængelig søde og smilende, så det er dejligt! Vi kom afsted til spaen uden vores mobil (da det ikke er unormalt ikke at må medbringe den) men vi fandt ud af at alt bestilling skal foregå gennem den, så vi kunne ikke få lov at bestille drikkelse under spa oplevelse heller.

8

Carsten

IAN-logo

2. mar. 2026

·

Overnattede 1 nat

Dejligt værelse, hyggeligt hotel og god morgenmad
Dejligt værelse, hyggeligt hotel og god morgenmad

6

Niels Gert

IAN-logo

17. feb. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Personalet var søde og serviceminded. Fik nyt værelse uden problemer, idet den ene madras var faldet fuldstændig sammen i det første værelse. Hvad kunne være bedre: Brødet var bake off, istedet for frisklavet, hvilket var en stor skuffelse, da vi sætter stor pris på frisk morgenmad Kaffen smagte absolut ikke godt.
Personalet var søde og serviceminded. Fik nyt værelse uden problemer, idet den ene madras var faldet fuldstændig sammen i det første værelse. Hvad kunne være bedre: Brødet var bake off, istedet for frisklavet, hvilket var en stor skuffelse, da vi sætter stor pris på frisk morgenmad Kaffen smagte absolut ikke godt.

Jannebergsvägen 2, Karlshamn, Sverige

Lokation

Overnatter du ved Best Western Hotell Karlshamn, som ligger ved siden af en golfbane i Karlshamn, er du kun 5 minutters kørsel fra Kreativum-videnskabscentret og Museet i Skottsbergska-gården. Dette hotel med golffaciliteter ligger 2,7 km fra Karlshamn-museet og 2,8 km fra Carl Gustaf-kirken.

Kreativum-videnskabscentret(0.6 mil)

Museet i Skottsbergska-gården(1.4 mil)

Karlshamn-museet(1.5 mil)

Carl Gustaf-kirken(1.7 mil)

Karlshamns Kulturkvarter(1.7 mil)

Udvandrer-Monumentet(1.7 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 23:59

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio