Gå tillbaka till sökningen

Wärdshuset På Dal




Wärdshuset På Dal - Image 1
Wärdshuset På Dal - Image 2
Wärdshuset På Dal - Image 3
Wärdshuset På Dal - Image 4
Wärdshuset På Dal - Image 5

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Rökfria Dinners Mellerud är ett hotell som erbjuder en restaurang, en bar/lounge och ett kafé. Dessutom erbjuds gratis frukostbuffé, gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Dessutom erbjuds kaffe i allmänt utrymme, mikro ...
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Tennisbanor

  • Rumsservice

  • Valutaväxling

  • Squashbanor

Visa alla

Läge

Tingshusgatan 1, Mellerud, Sverige

Gästrecensioner

Vad gäster tycker

AI-genererad sammanfattning baserad på de senaste gästrecensionerna























8

Patrik

IAN-logo

7 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Bra frukost. Mellan standard. Städning övergripande bra dock dom klassiska missarna på hyllor, hörnlister, dusch under fotölj mm. Men helt ok att stanna på när man reser i tjänst. 3/5 hade med det lilla extra blivit 4/5.
Bra frukost. Mellan standard. Städning övergripande bra dock dom klassiska missarna på hyllor, hörnlister, dusch under fotölj mm. Men helt ok att stanna på när man reser i tjänst. 3/5 hade med det lilla extra blivit 4/5.

8

Anette

IAN-logo

6 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Interiör lite gammaldags, men för min del var det en sovplats i en längre tjänsteresa. Passade mig perfekt.
Interiör lite gammaldags, men för min del var det en sovplats i en längre tjänsteresa. Passade mig perfekt.

6

Käth

IAN-logo

10 apr. 2026

·

Stannade 2 nätter

Frukost menyn helt okej även om jag skulle vilja ha haft mer grönt och frukt att välja på . Istället för sötad fil och youghurt hade det varit fräscht med kvarg eller Grekisk/!turkisk lätt yoghurt. Lite mer hälsosammare alternativ
Frukost menyn helt okej även om jag skulle vilja ha haft mer grönt och frukt att välja på . Istället för sötad fil och youghurt hade det varit fräscht med kvarg eller Grekisk/!turkisk lätt yoghurt. Lite mer hälsosammare alternativ

8

Mahmoud

IAN-logo

28 mars 2026

·

Stannade 1 natt

Allt var bra , personalen och stämningen
Allt var bra , personalen och stämningen

4

Cecilia

IAN-logo

8 mars 2026

·

Stannade 1 natt

Det fanns ingen personal på plats och heller ingen att få tag på när vi fick problem. Otroligt lyhört, vi hörde grannarnas prat och bebisars gråt hela kvällen. Rummet hade en ofräsch heltäckningsmatta och mögel i duschen. Fönstret hade trasigt handtag så när vi öppnade ramlade det ut och vi fick gå ut och leta efter det på grästmattqn nedanför. Frukosten var okej men som glutenintolerant fanns inte mycket att välja på. Det fanns bröd men delade smörbytta med övriga gästers vanliga bröd. Nej hit kommer vi inte tillbaka tyvärr.
Det fanns ingen personal på plats och heller ingen att få tag på när vi fick problem. Otroligt lyhört, vi hörde grannarnas prat och bebisars gråt hela kvällen. Rummet hade en ofräsch heltäckningsmatta och mögel i duschen. Fönstret hade trasigt handtag så när vi öppnade ramlade det ut och vi fick gå ut och leta efter det på grästmattqn nedanför. Frukosten var okej men som glutenintolerant fanns inte mycket att välja på. Det fanns bröd men delade smörbytta med övriga gästers vanliga bröd. Nej hit kommer vi inte tillbaka tyvärr.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 19:00

Innan 11:00


Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio