Tilbage til søgning

ibis Styles Annecy Centre Gare




ibis Styles Annecy Centre Gare - Image 1
ibis Styles Annecy Centre Gare - Værelse
ibis Styles Annecy Centre Gare - Værelse
ibis Styles Annecy Centre Gare - Reception
ibis Styles Annecy Centre Gare - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Gør brug af praktiske faciliteter, inklusive gratis trådløs internetadgang og tv på fællesarealer.
Vis flere
  • Parkering

  • Ikkerygerværelser

  • Familierum

  • Rengøring

  • Sikkerhedsboks

  • Opbevaring af bagage

Vis alle

Lokation

1 Place de la Mandallaz, Annecy, Frankrig

Thiou (0.1 mil)

Courier Shoppingcenter (0.6 mil)

Salomon-stiftelsen for Moderne Kunst (0.6 mil)

Notre-Dame-de-Liesse Kirke (0.6 mil)

Annecy Slot (0.7 mil)

Palais de l'Île (0.7 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.2

Rengøring

8.4

Værelser

8.1

Service

8.4

Lokation

7.7

Spisning

8

8

Bettina

IAN-logo

18. jul. 2025

·

Overnattede 1 nat

God placering i forhold til byen. Lidt slidt, men ok værelser. Morgenmaden var ikke noget særligt.
God placering i forhold til byen. Lidt slidt, men ok værelser. Morgenmaden var ikke noget særligt.

8

John Thorvald

HCM-logo

24. apr. 2022

·

Overnattede 1 nat

Det ligger fint og nær bymidten.
Det ligger fint og nær bymidten.

6

Yolanda

IAN-logo

20. maj 2026

·

Overnattede 3 nætter

Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war okay. Glaube wurde renoviert. Aber der Frühstücksraum und das Buffet war gar nicht gut. Die Auswahl auf dem Minimum. Kaffeemaschine ist immer wieder ausgestiegen. Platz zum setzen war keiner im Frühstücksraum. Wir mussten bei der Rezeption vorne uns einen Platz suchen. Parkplatz hat gut funktioniert zu einem bezahlbaren Preis. Lage vom Hotel ist super. Im Zentrum
Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war okay. Glaube wurde renoviert. Aber der Frühstücksraum und das Buffet war gar nicht gut. Die Auswahl auf dem Minimum. Kaffeemaschine ist immer wieder ausgestiegen. Platz zum setzen war keiner im Frühstücksraum. Wir mussten bei der Rezeption vorne uns einen Platz suchen. Parkplatz hat gut funktioniert zu einem bezahlbaren Preis. Lage vom Hotel ist super. Im Zentrum

8

Manuela

IAN-logo

18. maj 2026

·

Overnattede 3 nætter

Die Zimmer sind gut, zweckmässig und sauber, wahrscheinlich eher frisch renoviert. Das Hotel ist sehr ruhig gelegen, obwohl man recht zentral in der Stadt gelegen ist! Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war gut, leider hatte es bei unserem Aufenthalt zu viele Leute für die Infrastruktur. Bei der Kaffeemaschine gab es eine lange Menschenschlange und es hatte nur ganz wenig Eierbecher für so viele Leute. Das Personal war bemüht, aber es war recht chaotisch. Sonst alles tiptop! Es gibt einen schönen Fussweg am Fluss entlang in die Altstadt. Dauer zu Fuss ca. 10 min.
Die Zimmer sind gut, zweckmässig und sauber, wahrscheinlich eher frisch renoviert. Das Hotel ist sehr ruhig gelegen, obwohl man recht zentral in der Stadt gelegen ist! Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Frühstück war gut, leider hatte es bei unserem Aufenthalt zu viele Leute für die Infrastruktur. Bei der Kaffeemaschine gab es eine lange Menschenschlange und es hatte nur ganz wenig Eierbecher für so viele Leute. Das Personal war bemüht, aber es war recht chaotisch. Sonst alles tiptop! Es gibt einen schönen Fussweg am Fluss entlang in die Altstadt. Dauer zu Fuss ca. 10 min.

10

Elvi

IAN-logo

11. maj 2026

·

Overnattede 4 nætter

Jag trivdes mycket bra på hotellet och med vistelsen i Annecy, som är ett fantastiskt resmål. Hotellet ligger i lugnt och tryggt område och det är lätt att ta buss nr 3 från järnvägsstationen eller 8-9 min promenad. Rummet var rymligt, mycket fräscht, med stor balkong. Personal och städning var mycket bra, men lite rörigt i foajén pga. pågående renovering, vilket kunde vara lite störande vid frukost. Frukosten ingick i priset, den var riklig och god, men inte så mycket variation. Positivt med safebox, espressomaskin, tekokare, eldrivna persienner, skön säng, bra sängkläder, rejäl garderob och lätt att promenera till pittoreska gamla stan. Stort tack, Ibis Styles!
Jag trivdes mycket bra på hotellet och med vistelsen i Annecy, som är ett fantastiskt resmål. Hotellet ligger i lugnt och tryggt område och det är lätt att ta buss nr 3 från järnvägsstationen eller 8-9 min promenad. Rummet var rymligt, mycket fräscht, med stor balkong. Personal och städning var mycket bra, men lite rörigt i foajén pga. pågående renovering, vilket kunde vara lite störande vid frukost. Frukosten ingick i priset, den var riklig och god, men inte så mycket variation. Positivt med safebox, espressomaskin, tekokare, eldrivna persienner, skön säng, bra sängkläder, rejäl garderob och lätt att promenera till pittoreska gamla stan. Stort tack, Ibis Styles!

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 23:30

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio