Hotellet er utrolig flot og specielt. Værelserne er fin størrelse og med god udsigt ud over kanalen. Wellness området var flot, dog var spaen kun 32grader. Hvilket gjorde vi ikke brugte den. Rengøring på værelset var ikke imponerende, derudover oplever vi at de først kom 18:30 for at gøre rent. Vi fik desværre aldrig smagt morgenmaden, da de ikke mente vi havde morgenmad med i vores booking. Til trods for alle værelser via hotels.com havde fri morgenmad. Servicen var utrolig dårlig, vi valgte derfor ikke at tage kampen op, og fandt et andet sted. Alt i alt flot hotel, centralt, fine værelser. Men forvent ikke nogen service.
Hotellet er utrolig flot og specielt. Værelserne er fin størrelse og med god udsigt ud over kanalen. Wellness området var flot, dog var spaen kun 32grader. Hvilket gjorde vi ikke brugte den. Rengøring på værelset var ikke imponerende, derudover oplever vi at de først kom 18:30 for at gøre rent. Vi fik desværre aldrig smagt morgenmaden, da de ikke mente vi havde morgenmad med i vores booking. Til trods for alle værelser via hotels.com havde fri morgenmad. Servicen var utrolig dårlig, vi valgte derfor ikke at tage kampen op, og fandt et andet sted. Alt i alt flot hotel, centralt, fine værelser. Men forvent ikke nogen service.