Hotellet kändes mer som en restaurang med några hotellrum än ett faktiskt hotell. Fokus verkade ligga helt på restaurang- och barverksamheten, medan vi hotellgäster hamnade i andra hand. Hissarna var ständigt upptagna av högljudda och ofta berusade gäster på väg till takbaren, vilket gjorde det frustrerande att ta sig till och från rummet. Även frukosten var alldeles för trång och stökig för att man skulle kunna njuta ordentligt, ändock god och bra utbud. Receptionen låg dessutom mitt i restaurangen, vilket skapade en rörig och opersonlig känsla redan vid incheckningen. Vår rumsstädning glömdes även bort. Sammantaget upplevdes hotelldelen som ett tillägg till restaurangen snarare än en genomtänkt hotellupplevelse. Trist när man betalar så pass mycket.
Hotellet kändes mer som en restaurang med några hotellrum än ett faktiskt hotell. Fokus verkade ligga helt på restaurang- och barverksamheten, medan vi hotellgäster hamnade i andra hand. Hissarna var ständigt upptagna av högljudda och ofta berusade gäster på väg till takbaren, vilket gjorde det frustrerande att ta sig till och från rummet. Även frukosten var alldeles för trång och stökig för att man skulle kunna njuta ordentligt, ändock god och bra utbud. Receptionen låg dessutom mitt i restaurangen, vilket skapade en rörig och opersonlig känsla redan vid incheckningen. Vår rumsstädning glömdes även bort. Sammantaget upplevdes hotelldelen som ett tillägg till restaurangen snarare än en genomtänkt hotellupplevelse. Trist när man betalar så pass mycket.