Utroligt god service! Vi ankom sent ift check-in, så værten ringede til os, da vi kørte af færgen for at høre, om vi ønskede at spise på hotellet, for så ville de bede kokken blive lidt længere. Det valgte vi at gøre, og det fortrød vi bestemt ikke! Rigtig god mad baseret på friske råvarer, en virkelig god og opmærksom betjening, så vi manglede absolut ingenting og gik langt fra sultne i seng den aften. Vi kommer helt sikkert tilbage næste år, når vi igen skal til Gøteborg :)
Utroligt god service! Vi ankom sent ift check-in, så værten ringede til os, da vi kørte af færgen for at høre, om vi ønskede at spise på hotellet, for så ville de bede kokken blive lidt længere. Det valgte vi at gøre, og det fortrød vi bestemt ikke! Rigtig god mad baseret på friske råvarer, en virkelig god og opmærksom betjening, så vi manglede absolut ingenting og gik langt fra sultne i seng den aften. Vi kommer helt sikkert tilbage næste år, når vi igen skal til Gøteborg :)