Rummet rent. Bra dusch. Jobbigt med ett "trappsteg" upp till badrummet. Risk att ramla nattetid. Sängkläderna (täcken, kuddar, linne) sköna och bra. Bäddmadrassen däremot usel, tenderarde skrynkla sig. Frukosten lite tråkig, saknade utbud av grönsaker och mjölkfri yoghurt. Omeletten bäst. En av oss sjuk den tredje dagen och kunde inte gå till frukostrestaurangen. Vi vägrades dock ta med frukost till rummet på bricka. Erbjöds liten papplåda som det inte gick att ta med tallrik med mat på tillsammans med Juice och kaffe. Skulle krävt två leveransvändor så vi avstod halva frukosten. Dessutom osmakligt att äta omelett ur kartong så den fick också hoppas över. Chefen påstods ha förbjudit nyttjande av brickor till rummet vilket lät konstigt och ogästvänligt i våra öron. Vid tidigare besök har vi varit nöjda. Nu överväger vi andra hotell.
Rummet rent. Bra dusch. Jobbigt med ett "trappsteg" upp till badrummet. Risk att ramla nattetid. Sängkläderna (täcken, kuddar, linne) sköna och bra. Bäddmadrassen däremot usel, tenderarde skrynkla sig. Frukosten lite tråkig, saknade utbud av grönsaker och mjölkfri yoghurt. Omeletten bäst. En av oss sjuk den tredje dagen och kunde inte gå till frukostrestaurangen. Vi vägrades dock ta med frukost till rummet på bricka. Erbjöds liten papplåda som det inte gick att ta med tallrik med mat på tillsammans med Juice och kaffe. Skulle krävt två leveransvändor så vi avstod halva frukosten. Dessutom osmakligt att äta omelett ur kartong så den fick också hoppas över. Chefen påstods ha förbjudit nyttjande av brickor till rummet vilket lät konstigt och ogästvänligt i våra öron. Vid tidigare besök har vi varit nöjda. Nu överväger vi andra hotell.