Gå tilbake til søk

Hotell Molde




Hotell Molde - Image 1
Hotell Molde - Rom
Hotell Molde - Rom
Hotell Molde - Restaurant
Hotell Molde - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dra nytte av stedets fasiliteter, som wi-fi (inkludert), concierge-tjenester og bryllupstjenester. Dette hotellet tilbyr også peis i lobbyen og vestibyle.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Bankettfasiliteter

  • Golfbane (i nærheten)

  • Biljard

Vis alle

Beliggenhet

Storgata 19, Molde, Norge

Molde sentrum (0.1 miles)

Aursjøvegen (0.1 miles)

Molde domkirke (0.2 miles)

Barnas Lekeland Molde (0.4 miles)

Aker stadion (0.4 miles)

Fiskerimuseet (0.9 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

6.8

Renhold

7.8

Rom

7

Service

7.7

Beliggenhet

8

Servering

7

10

Tor Martin

IAN-logo

18. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Kjøkkenet manglet bestikk og dekketøy. Det var vel spartansk, hensett til at det reklameres med kjøkken, kjøleskap mm. Vannkoker og mikroovn var ok. Kjøleskapet var veldig bra.
Kjøkkenet manglet bestikk og dekketøy. Det var vel spartansk, hensett til at det reklameres med kjøkken, kjøleskap mm. Vannkoker og mikroovn var ok. Kjøleskapet var veldig bra.

6

Rosa

IAN-logo

17. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Fin plass for overnatting, nær på butikker og god mat på restaurant
Fin plass for overnatting, nær på butikker og god mat på restaurant

8

Bodil

IAN-logo

14. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Hvis du har rom ut mot gaten er det en del bråk. Synd det bare er en verandadør som kan åpnes, jeg foretrekker et vindu. God seng, rent og god størrelse på rommet. Badet helt greit.
Hvis du har rom ut mot gaten er det en del bråk. Synd det bare er en verandadør som kan åpnes, jeg foretrekker et vindu. God seng, rent og god størrelse på rommet. Badet helt greit.

8

Siw Margrethe

IAN-logo

10. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Rommet var ok. Hadde økonomi enkeltrom. Noe støy fra gata på natta, men kan ikke forvente noe annet når man ligger midt i Storgata. For folk som er avhengig av mer en ett greit rom å sove i bør de ta noe annet. Men jeg var fornøyd med en helg her😀
Rommet var ok. Hadde økonomi enkeltrom. Noe støy fra gata på natta, men kan ikke forvente noe annet når man ligger midt i Storgata. For folk som er avhengig av mer en ett greit rom å sove i bør de ta noe annet. Men jeg var fornøyd med en helg her😀

10

Martin

IAN-logo

5. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Skulle gjerne hatt frokost fra kl 06.00 for oss som må tidlig på jobb.
Skulle gjerne hatt frokost fra kl 06.00 for oss som må tidlig på jobb.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 22:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio