Tilbage til søgning

PLAZA INN Leonberg




PLAZA INN Leonberg - Image 1
PLAZA INN Leonberg - Image 2
PLAZA INN Leonberg - Image 3
PLAZA INN Leonberg - Image 4
PLAZA INN Leonberg - Image 5

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Overnatningsstedet er røgfrit og har en snackbar/deli, en sauna og selvstændig parkering. Gæster tilbydes gratis Wi-Fi på fællesarealer. Andre faciliteter inkluderer et forretningscenter, konferencelokaler og vaskeservice. Rengøring er tilg...
Vis flere
  • Parkering

  • Sauna

  • Ikkerygerværelser

  • Roomservice

  • Beværtningsfaciliteter

  • Sikkerhedsboks

Vis alle

Lokation

Römerstr. 102, Leonberg, Baden-Württemberg, Tyskland

Gæsteanmeldelser

6

Stefan

IAN-logo

31. mar. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Ontbijt is prima
Ontbijt is prima

2

Stephan

IAN-logo

2. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Reise konnte nicht angetreten werden Kommunikation nicht möglich.
Reise konnte nicht angetreten werden Kommunikation nicht möglich.

2

Petra

EXP-logo

17. dec. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Séjour dim.14.12. au mardi 16.12.: L'eau brun du lavabo et de la douche le 14.12. le soir. J'ai emporté un verre de cette eau à la réception et on m'a dit: il faut laisser couler l'eau. J'étais dégoutée. Pendant la nuit un odeur égout dans la salle de bain. Je me suis plainte lundi 15.12. Sans me demander, mis spray d'ambiance dans ma chambre. Car je suis allergique, je n'ai plus pu rester dans la chambre. Déménagement dans une autre chambre (pas chambre conforte pour laquelle j'ai payé). J'ai essayé l'odeur dans 4 autres chambres avant, le couloir sentait aussi très fort. A cause de mon allergie, je suis tombée malade: nez et cou bouchés, la peine à respirer. Comme excuses: un bon pour un repas le lundi (offerte à 17h mais j'étais invitée le même soir). Alors: j'ai payé trop pour une chambre standard, j'étais dégoutée par l'eau brun, j'étais malade à cause d'un spray. Vous ferez quoi à ma place????
Séjour dim.14.12. au mardi 16.12.: L'eau brun du lavabo et de la douche le 14.12. le soir. J'ai emporté un verre de cette eau à la réception et on m'a dit: il faut laisser couler l'eau. J'étais dégoutée. Pendant la nuit un odeur égout dans la salle de bain. Je me suis plainte lundi 15.12. Sans me demander, mis spray d'ambiance dans ma chambre. Car je suis allergique, je n'ai plus pu rester dans la chambre. Déménagement dans une autre chambre (pas chambre conforte pour laquelle j'ai payé). J'ai essayé l'odeur dans 4 autres chambres avant, le couloir sentait aussi très fort. A cause de mon allergie, je suis tombée malade: nez et cou bouchés, la peine à respirer. Comme excuses: un bon pour un repas le lundi (offerte à 17h mais j'étais invitée le même soir). Alors: j'ai payé trop pour une chambre standard, j'étais dégoutée par l'eau brun, j'étais malade à cause d'un spray. Vous ferez quoi à ma place????

10

Joanna

EXP-logo

14. dec. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Room was clean, easy check in and out and the staff are so lovely and welcoming
Room was clean, easy check in and out and the staff are so lovely and welcoming

8

Jean

IAN-logo

21. nov. 2025

·

Overnattede 1 nat

Zweckmässige Zimmer, gutes Frühstück. Einfahrt etwas tricky
Zweckmässige Zimmer, gutes Frühstück. Einfahrt etwas tricky

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 23:00

Før 11:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio