Hotellet er smukt og personalet er virkelig servicemindet og går en ekstra mil for at hjælpe dig med dine ønsker. Morgenmaden er fantastisk og i virkeligt smukke omgivelser. Vi fik aldrig prøvet hotellets spa, men deres gym var super veludstyret, rent og med gode faciliteter. Vores største udfordring var, at det første værelse vi fik (Superior room) i den gamle del af hotellet lugtede helt forfærdeligt. Vi fik uden problemer et nyt tilsvarende værelse i den nye del af hotellet. Desværre var vinduet defekt og kunne ikke lukkes helt, så der var meget trafikstøj hele natten og lyd fra skraldevognene om morgenen, samt et beusehovede der dryppede ned i badekarret med en høj lyd, så vi fik næsten ingen søvn. Næste morgen henvendte vi os i receptionen og fik straks en flot junior-suite i den gamle del af hotellet, lige over New York Café- natten var forfærdelig hem høj rumlen og skrigende bremser fra sporvognene, der kører og bremser lige uden for vinduet, næste morgen fik vi igen et nyt værelse, denne gang tilbage i den nye bygning. Endelig et roligt værelse uden ubehagelige lugte. Personalet gjorde alt for at imødekomme os og afhjælpe problemerne, men vær opmærksom på disse problemer ved bestilling.
Hotellet er smukt og personalet er virkelig servicemindet og går en ekstra mil for at hjælpe dig med dine ønsker. Morgenmaden er fantastisk og i virkeligt smukke omgivelser. Vi fik aldrig prøvet hotellets spa, men deres gym var super veludstyret, rent og med gode faciliteter. Vores største udfordring var, at det første værelse vi fik (Superior room) i den gamle del af hotellet lugtede helt forfærdeligt. Vi fik uden problemer et nyt tilsvarende værelse i den nye del af hotellet. Desværre var vinduet defekt og kunne ikke lukkes helt, så der var meget trafikstøj hele natten og lyd fra skraldevognene om morgenen, samt et beusehovede der dryppede ned i badekarret med en høj lyd, så vi fik næsten ingen søvn. Næste morgen henvendte vi os i receptionen og fik straks en flot junior-suite i den gamle del af hotellet, lige over New York Café- natten var forfærdelig hem høj rumlen og skrigende bremser fra sporvognene, der kører og bremser lige uden for vinduet, næste morgen fik vi igen et nyt værelse, denne gang tilbage i den nye bygning. Endelig et roligt værelse uden ubehagelige lugte. Personalet gjorde alt for at imødekomme os og afhjælpe problemerne, men vær opmærksom på disse problemer ved bestilling.