Tilbage til søgning

Grand Hôtel De La Seine




Grand Hôtel De La Seine - Image 1
Grand Hôtel De La Seine - Værelse
Grand Hôtel De La Seine - Værelse
Grand Hôtel De La Seine - Reception
Grand Hôtel De La Seine - Restaurant

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Fra en terrasse kan du nyde den skønne udsigt, eller du kan nyde godt af rekreative faciliteter, såsom et døgnåbent fitnesscenter. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, festsal og automat.
Vis flere
  • Parkering

  • Restaurant

  • Ikkerygerværelser

  • Forretningscenter

  • Roomservice

  • Beværtningsfaciliteter

Vis alle

Lokation

14, Quai Gaston Boulet, Quartier Pasteur, Rouen, Frankrig

Seinen (0.2 mil)

Museum for Flaubert og Medicinsk Historie (0.3 mil)

Rouen Operahus (0.4 mil)

Rue du Gros-Horloge (0.4 mil)

Jeanne d'Arc-kirken (0.4 mil)

Place du Vieux-Marche (0.5 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.4

Rengøring

9

Service

9.2

10

Stig

IAN-logo

1. sep. 2025

·

Overnattede 2 nætter

Fantastisk hotel i Rouen beliggende ved Seinen. Super nydeligt og rent hotel og glimrende service under hele opholdet 👌
Fantastisk hotel i Rouen beliggende ved Seinen. Super nydeligt og rent hotel og glimrende service under hele opholdet 👌

10

Karolina

IAN-logo

9. aug. 2025

·

Overnattede 1 nat

Rigtig fint værelse. Gode senge. Meget stort værelse. Ingen udluftning på badeværelset.
Rigtig fint værelse. Gode senge. Meget stort værelse. Ingen udluftning på badeværelset.

8

Maja

IAN-logo

30. jun. 2025

·

Overnattede 1 nat

Central beliggenhed. Udmærket mad og venlige ansatte
Central beliggenhed. Udmærket mad og venlige ansatte

6

Casper Barrett

IAN-logo

1. aug. 2024

·

Overnattede 3 nætter

Vi (2 voksne og 2 teenagere) havde 3 overnatninger i et 4 personers værelse med dobbeltseng og en køjeseng. Vi havde lejet værelset igennem Hotels.com med dobbeltseng og 2 enkeltsenge, men vi fandt ud ved ankomst til hotellet at der i bookingen stod med småt, at det kunne ikke garanteres, hvilket var særdeles utilfredstillende. Hotellet var under ombygning og der var en smule håndværkerstøj, men ikke noget alvorligt. Værelset var ikke særlig rent og selv linned var beskidt. Værelset var ualmindelig lille til 4 personer og særligt placering af toilettet var slemt og tæt på ubrugligt. Toiletskål var monteret alt for lavt og der var ingen plads til benene. Værelset havde igennem et meget lille vindue udsigt til et baggård og her et meget beskidt tag. Vinduet kunne ikke låses og stå på klem i åben tilstand, hvilket var nødvendigt, da den mekaniske ventilation i værelset var meget dårlig. Morgenmad den første morgen var en katastrofe, hvor alle borde flød med brugt service og det meste mad var spist uden opfyldning, men det blev bedre de sidste dage da vi spiste meget tidligt før andre gæster. Personalet med super søde og hjælpsomme og snakkede endda engelsk. Man kan tilkøbe parkering i hotellets parkeringshus og hotellet ligger perfekt i centrum med gåafstand til den utrolig smukke by. Alt i alt en halvdårlig oplevelse i det værelse vi havde lejet, men jeg er sikker på at der er andre gode værelse med væsentlig bedre komfort. Hotellet kan anbefales, men ikke familieværelset.
Vi (2 voksne og 2 teenagere) havde 3 overnatninger i et 4 personers værelse med dobbeltseng og en køjeseng. Vi havde lejet værelset igennem Hotels.com med dobbeltseng og 2 enkeltsenge, men vi fandt ud ved ankomst til hotellet at der i bookingen stod med småt, at det kunne ikke garanteres, hvilket var særdeles utilfredstillende. Hotellet var under ombygning og der var en smule håndværkerstøj, men ikke noget alvorligt. Værelset var ikke særlig rent og selv linned var beskidt. Værelset var ualmindelig lille til 4 personer og særligt placering af toilettet var slemt og tæt på ubrugligt. Toiletskål var monteret alt for lavt og der var ingen plads til benene. Værelset havde igennem et meget lille vindue udsigt til et baggård og her et meget beskidt tag. Vinduet kunne ikke låses og stå på klem i åben tilstand, hvilket var nødvendigt, da den mekaniske ventilation i værelset var meget dårlig. Morgenmad den første morgen var en katastrofe, hvor alle borde flød med brugt service og det meste mad var spist uden opfyldning, men det blev bedre de sidste dage da vi spiste meget tidligt før andre gæster. Personalet med super søde og hjælpsomme og snakkede endda engelsk. Man kan tilkøbe parkering i hotellets parkeringshus og hotellet ligger perfekt i centrum med gåafstand til den utrolig smukke by. Alt i alt en halvdårlig oplevelse i det værelse vi havde lejet, men jeg er sikker på at der er andre gode værelse med væsentlig bedre komfort. Hotellet kan anbefales, men ikke familieværelset.

8

Mark

IAN-logo

2. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Modern hotel, good location, but bathroom needs a little renovation. Very reasonable rate for underground parking.
Modern hotel, good location, but bathroom needs a little renovation. Very reasonable rate for underground parking.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 00:00 til 00:00

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio