Stannade två nätter, första natten fick vi ett rum på våning 6 på vindsvåningen. Rummet hade ingen AC och utan att mäta temperaturen tror jag att det var ca 28-30 grader i rummet. Trots att vi kom sent på kvällen kunde vi inte få ner temperaturen. Rummet vibrerade också, som om 42 tvättmaskiner stod två rum bort i korridoren på full centrifug. Att det var varmt är en underdrift. Morgonen därefter bad vi om en fläkt inför nästa natt. Istället fick vi ett annat rum på våning 1, den natten sov vi bättre än vi gjort på länge! Rummet hade AC och vi kunde sova lugnt utan vibrationer eller brummande. På det stora hela var det en positiv upplevelse, vi fick en god och varierad frukostbuffé och hotellet låg centralt och nära tågstationen.
Stannade två nätter, första natten fick vi ett rum på våning 6 på vindsvåningen. Rummet hade ingen AC och utan att mäta temperaturen tror jag att det var ca 28-30 grader i rummet. Trots att vi kom sent på kvällen kunde vi inte få ner temperaturen. Rummet vibrerade också, som om 42 tvättmaskiner stod två rum bort i korridoren på full centrifug. Att det var varmt är en underdrift. Morgonen därefter bad vi om en fläkt inför nästa natt. Istället fick vi ett annat rum på våning 1, den natten sov vi bättre än vi gjort på länge! Rummet hade AC och vi kunde sova lugnt utan vibrationer eller brummande. På det stora hela var det en positiv upplevelse, vi fick en god och varierad frukostbuffé och hotellet låg centralt och nära tågstationen.