Tilbage til søgning

B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier




B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier - Image 1
B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier - Værelse
B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier - Værelse
B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier - Reception
B&B HOTEL Annecy Cran-Gevrier - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Gør brug af praktiske faciliteter, såsom gratis trådløs internetadgang, tv på fællesarealer og automat.
Vis flere
  • Parkering

  • Gratis wi-fi

  • Ikkerygerværelser

  • Familierum

  • Parking Onsite

Lokation

16 Route de Nanfray, Cran-Gevrier, Frankrig

Thiou (1.5 mil)

Salomon-stiftelsen for Moderne Kunst (2 mil)

Notre-Dame-de-Liesse Kirke (2.3 mil)

Annecy Slot (2.3 mil)

Palais de l'Île (2.3 mil)

Lake Annecy (2.4 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8.2

Rengøring

9

Service

8.8

6

Massimo

IAN-logo

17. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Camera piccola ma pulita. Parcheggio gratuito piccolo ma a pagamento abbiamo parcheggiato. Personale assente al momento del check-in e abbiamo fatto con il monitor, ma non ha funzionato bene e abbiamo dovuto chiamare tre volte alla assistenza, la quale è stato poco gentile. La colazione buona ma quando siamo scesi a far colazione solo rimanevano 2 pezzettini di baguette e 2 croissant quando eravamo 8 per fare colazione. La signora era sempre al telefono e non ci ha assistito. Pagare extra per una colazione che non aveva niente, è stato irritante. La macchina che vendono acqua, succhi ed altro era quasi vuota e la macchina del caffe era rotta. Siamo rimasti molto delusi.
Camera piccola ma pulita. Parcheggio gratuito piccolo ma a pagamento abbiamo parcheggiato. Personale assente al momento del check-in e abbiamo fatto con il monitor, ma non ha funzionato bene e abbiamo dovuto chiamare tre volte alla assistenza, la quale è stato poco gentile. La colazione buona ma quando siamo scesi a far colazione solo rimanevano 2 pezzettini di baguette e 2 croissant quando eravamo 8 per fare colazione. La signora era sempre al telefono e non ci ha assistito. Pagare extra per una colazione che non aveva niente, è stato irritante. La macchina che vendono acqua, succhi ed altro era quasi vuota e la macchina del caffe era rotta. Siamo rimasti molto delusi.

6

Mélodie

IAN-logo

16. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Chambre propre mais politique de l’hôtel qui réduit le personnel donc peu présent sur place. Pour une nuit, problèmes rencontrés : - chambre prépayée mais non reconnue par l’automate. Heureusement il y avait un interphone qui nous a permis de ne pas avoir à repayer la chambre - évier inutilisable car la bonde ne remontait pas malgré l’activation de la tirette. Chose remontée au staff vers 18h mais pas de solution trouvée. - personnel de ménage qui vient alors que l’on avait mis le message sur la poignée « ne pas déranger » - serviette pour le sol de la sdb mais pas pour les mains. Vu que l’on restait qu’une nuit, on est passé outre. Literie agréable sinon. Chambre bien insonorisée, petit déjeuner très correct.
Chambre propre mais politique de l’hôtel qui réduit le personnel donc peu présent sur place. Pour une nuit, problèmes rencontrés : - chambre prépayée mais non reconnue par l’automate. Heureusement il y avait un interphone qui nous a permis de ne pas avoir à repayer la chambre - évier inutilisable car la bonde ne remontait pas malgré l’activation de la tirette. Chose remontée au staff vers 18h mais pas de solution trouvée. - personnel de ménage qui vient alors que l’on avait mis le message sur la poignée « ne pas déranger » - serviette pour le sol de la sdb mais pas pour les mains. Vu que l’on restait qu’une nuit, on est passé outre. Literie agréable sinon. Chambre bien insonorisée, petit déjeuner très correct.

6

DAFNI

IAN-logo

7. maj 2026

·

Overnattede 1 nat

Πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει ,πρέπει να έχεις αυτοκίνητο για την μετακίνηση σου
Πολύ ακριβό για αυτά που προσφέρει ,πρέπει να έχεις αυτοκίνητο για την μετακίνηση σου

10

Jean-Pierre

IAN-logo

25. apr. 2026

·

Overnattede 1 nat

Très bien sauf le parking qui est censé être prévu mais avec un nombre TRES limité à l'extérieur. Par contre ils proposent de payer le parking en sous-sol du bâtiment ce qui est un peu une arnaque!!!
Très bien sauf le parking qui est censé être prévu mais avec un nombre TRES limité à l'extérieur. Par contre ils proposent de payer le parking en sous-sol du bâtiment ce qui est un peu une arnaque!!!

10

Sébastien

IAN-logo

20. apr. 2026

·

Overnattede 2 nætter

.
.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Indtjekning fra 17:00

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio