Gå tillbaka till sökningen

Ayodya Resort Bali




Ayodya Resort Bali - Image 1
Ayodya Resort Bali - Rum
Ayodya Resort Bali - Rum
Ayodya Resort Bali - Pool
Ayodya Resort Bali - Restaurang

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Koppla av på deras fullständiga spa, där du kan passa på att njuta av massage, kroppsbehandlingar och ansiktsbehandlingar. Efter ett dopp i en av 3 utomhuspooler kan du varva ned på den privata stranden. Boendet har även gratis wi-fi, conci...
Visa mer
  • Parkering

  • Flygplatstransfer

  • Restaurang

  • Pool

  • Rumservice

  • Parkeringsservice

Visa alla

Läge

Jalan Pantai Mengiat P.O Box 46, BTDC, Nusa Dua, Badung, Södra Kuta, Indonesien

Bali National Golf Club (0.5 miles)

Bali Collection Shoppingcentrum (0.5 miles)

Mengiat Beach (0.5 miles)

Gegers strand (0.7 miles)

Nusa Dua-stranden (0.8 miles)

BIMC Hospital Nusa Dua (0.9 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8.9

Renlighet

8.9

Rum

8.6

Service

9.1

Läge

8.9

Måltider

8.8

10

David

IAN-logo

5 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Fantastiskt boende! Vi reste med två små barn och kunde bara njuta. Fantastisk strand där vi även kunde surfa precis vid stranden. Skulle absolut åka hit igen. Det enda minus var att barnpoolen med rutchkana kanske skulle få sig en uppfräschning. Men annars var allt toppen! Vi bara njöt.
Fantastiskt boende! Vi reste med två små barn och kunde bara njuta. Fantastisk strand där vi även kunde surfa precis vid stranden. Skulle absolut åka hit igen. Det enda minus var att barnpoolen med rutchkana kanske skulle få sig en uppfräschning. Men annars var allt toppen! Vi bara njöt.

10

Carl

IAN-logo

22 nov. 2025

·

Stannade 1 natt

Hotellet överträffade våra förväntningar, men det som gjorde starkast intryck var utan tvekan frukostbuffén. Utbudet var fantastiskt – allt från nybakat bröd och färsk frukt till lokala delikatesser och varm mat som hela tiden fylldes på. Och personalen såg till att allt kändes fräscht och välkomnande. Hotellområdet i sig var också något speciellt. Stilrent, lugnt och välskött. Vi uppskattade särskilt infinitypoolen för vuxna – ett stilla paradis med utsikt över havet. Perfekt för avkoppling och total semesterkänsla utan störande ljud eller stress. Sammanfattningsvis: ett hotell jag varmt rekommenderar till alla som vill njuta, äta gott och varva ner i en elegant miljö
Hotellet överträffade våra förväntningar, men det som gjorde starkast intryck var utan tvekan frukostbuffén. Utbudet var fantastiskt – allt från nybakat bröd och färsk frukt till lokala delikatesser och varm mat som hela tiden fylldes på. Och personalen såg till att allt kändes fräscht och välkomnande. Hotellområdet i sig var också något speciellt. Stilrent, lugnt och välskött. Vi uppskattade särskilt infinitypoolen för vuxna – ett stilla paradis med utsikt över havet. Perfekt för avkoppling och total semesterkänsla utan störande ljud eller stress. Sammanfattningsvis: ett hotell jag varmt rekommenderar till alla som vill njuta, äta gott och varva ner i en elegant miljö

10

Caroline

IAN-logo

30 okt. 2025

·

Stannade 3 nätter

Spektakulära ytor, väldigt trevlig personal, trevligt rum, frukostbuffé med väldigt stort utbud, fin strand, fint poolområde och många aktiviteter att underhålla sig med.
Spektakulära ytor, väldigt trevlig personal, trevligt rum, frukostbuffé med väldigt stort utbud, fin strand, fint poolområde och många aktiviteter att underhålla sig med.

10

Annie

IAN-logo

30 okt. 2025

·

Stannade 4 nätter

Riktigt fint hotell och fina rum. Väldigt trevlig personal! Frukosten va den bästa på länge! Inget att klaga på.
Riktigt fint hotell och fina rum. Väldigt trevlig personal! Frukosten va den bästa på länge! Inget att klaga på.

8

Johan

IAN-logo

14 nov. 2024

·

Stannade 7 nätter

Fint hotell som har det mesta man kan önska sig. Hotellet är dock väldigt stort vilket gör att den mysiga känslan inte riktigt infinner sig. Städningen är väldigt bra och rummen är fina. Servicen vid solstolarna är sådär men inte dålig. Frukostmatsalen är stor och lite stökig. Det finns dock bord för alla och mycket mat att välja på. Lunch och middag intas bäst på matställen utanför hotellet då det finns bra restauranger i närheten.
Fint hotell som har det mesta man kan önska sig. Hotellet är dock väldigt stort vilket gör att den mysiga känslan inte riktigt infinner sig. Städningen är väldigt bra och rummen är fina. Servicen vid solstolarna är sådär men inte dålig. Frukostmatsalen är stor och lite stökig. Det finns dock bord för alla och mycket mat att välja på. Lunch och middag intas bäst på matställen utanför hotellet då det finns bra restauranger i närheten.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 12:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio