Gå tilbake til søk
ONKA CİTY HOTEL - Resepsjon
ONKA CİTY HOTEL - Rom
ONKA CİTY HOTEL - Rom
ONKA CİTY HOTEL - Resepsjon
ONKA CİTY HOTEL - Bad

ONKA CİTY HOTEL


Fasiliteter

  • Gratis Wi-Fi

  • Døgnåpen resepsjon

  • Wi-Fi

  • Gratis transport

  • Gratis parkering

  • 24-Hour Front Desk

Vis alle

Eiendomsbeskrivelse

Dra nytte av stedets fasiliteter, som wi-fi (inkludert), concierge-tjenester og gavebutikk/kiosk. Dette hotellet har i tillegg frisørsalong, bryllupstjenester og felles oppholdsrom.
Vis mer

Velg datoer for å fortsette

From

83 USD
/natt

Gjesteomtaler

Fasiliteter

9.2

Renhold

9.4

Service

8.8

10

Yusuf

IAN-logo

10. nov. 2025

·

Overnattet 1 natt

Oda tertemiz ve tertipli düzenliydi. Tavsiye ederim.
Oda tertemiz ve tertipli düzenliydi. Tavsiye ederim.

8

Ahmet

IAN-logo

20. okt. 2025

·

Overnattet 3 netter

Temiz oda
Temiz oda

6

sevval

IAN-logo

1. sep. 2025

·

Overnattet 1 natt

tum detayları ile yazmaktayım, sadece 1 gün konakladık. şehir dışından bir düğün için gelmiştik gece vardığımız için cok cevresını gezme ımkanımız yoktu fakat sabah cıkarken konumunun ıdeal oldugunu,cevresınde market vs ihtiyacları karsılayabılecegımız işlek bi caddede oldugunu fark ettık. bi ihtiyacınız olursa hemen dısardan halledebılırsınız. FAKAT odaya gırer gırmez oda arkadasımla dusundugumuz tek şey odanın feci derecede kokuyo olmasıydı...kokudan bayılacaktım öyle soyleyeyım. uzn surelı kalacaksanız bunu ciddiye almanız gerekıyor cunku pencere kolları da tam acılmayanlardan ve rutubetten, havasızlıktan en son koridora cıkan odanın kapısını acacktık. banyo da aynı kokuyor. ve banyodakı dus baslıgı oyle bır su sıcratıyor kı dus aldıgınız zaman yerlerde sel oluyor. banyo dolabına koydugum corabım telefonum mahvoldu. dusakabın kullanışsız. klozette sararmalar vardı. temızlık ahım şahım değildi mınıbuzdolabının ıcınde ıcılmıs su unutulmuştu. bu da temızlıgın mukemmel yapılmadıgını gosterıyor.ama fıyata gore nevresımler gayet ıdare ederdi.gece dısardan yemek sıparıs ettık .oda kapısına kadar geldı kurye. hiç sorun olmadı.aşağıdan gelın alın demelerını beklemıstık. mükemmel bı guvenlıgı yok yani. oyle buyuk ılgı alaka yoktu bırkac gece ıdare edebılecegınız ısınız dusunce gıdılcek yer. denıze cok yakın. bes on dk yurume mesafesı. bır arkadasımı gormeye bır daha ıstanbula gelecegım ve burda kalmam oyle soylyeyım. ama yıne de işimi gördü makul bır yer.
tum detayları ile yazmaktayım, sadece 1 gün konakladık. şehir dışından bir düğün için gelmiştik gece vardığımız için cok cevresını gezme ımkanımız yoktu fakat sabah cıkarken konumunun ıdeal oldugunu,cevresınde market vs ihtiyacları karsılayabılecegımız işlek bi caddede oldugunu fark ettık. bi ihtiyacınız olursa hemen dısardan halledebılırsınız. FAKAT odaya gırer gırmez oda arkadasımla dusundugumuz tek şey odanın feci derecede kokuyo olmasıydı...kokudan bayılacaktım öyle soyleyeyım. uzn surelı kalacaksanız bunu ciddiye almanız gerekıyor cunku pencere kolları da tam acılmayanlardan ve rutubetten, havasızlıktan en son koridora cıkan odanın kapısını acacktık. banyo da aynı kokuyor. ve banyodakı dus baslıgı oyle bır su sıcratıyor kı dus aldıgınız zaman yerlerde sel oluyor. banyo dolabına koydugum corabım telefonum mahvoldu. dusakabın kullanışsız. klozette sararmalar vardı. temızlık ahım şahım değildi mınıbuzdolabının ıcınde ıcılmıs su unutulmuştu. bu da temızlıgın mukemmel yapılmadıgını gosterıyor.ama fıyata gore nevresımler gayet ıdare ederdi.gece dısardan yemek sıparıs ettık .oda kapısına kadar geldı kurye. hiç sorun olmadı.aşağıdan gelın alın demelerını beklemıstık. mükemmel bı guvenlıgı yok yani. oyle buyuk ılgı alaka yoktu bırkac gece ıdare edebılecegınız ısınız dusunce gıdılcek yer. denıze cok yakın. bes on dk yurume mesafesı. bır arkadasımı gormeye bır daha ıstanbula gelecegım ve burda kalmam oyle soylyeyım. ama yıne de işimi gördü makul bır yer.

6

Heike

EXP-logo

30. aug. 2025

·

Overnattet 1 natt

Leider gibt es keine Parkplätze, wenn man Glück hat, findet man einen in der Nähe. Auch gibt es kein Frühstück. Sonst war alles okay. Auch das Zimmer war sehr schön.
Leider gibt es keine Parkplätze, wenn man Glück hat, findet man einen in der Nähe. Auch gibt es kein Frühstück. Sonst war alles okay. Auch das Zimmer war sehr schön.

10

Omer

EXP-logo

11. aug. 2025

·

Overnattet 2 netter

Dichtbij luchthaveb en dicht bij treinstation.
Dichtbij luchthaveb en dicht bij treinstation.

Bati Mahallesi, Visne Sokak, Pendik, Istanbul, Tyrkia

Beliggenhet

Dersom du velger ONKA CİTY HOTEL som ditt overnattingssted i Istanbul, vil du både bo i hjertet av byen og dessuten ha mindre enn 5 minutter å kjøre fra İstmarina-kjøpesenteret og Kartal marina. Dette hotellet ligger 10,9 mi (17,6 km) unna Bağdat Avenue.

Pendik Mehmet Akif Ersoy kunstsenter(0.1 miles)

Pendik Sosyete-basaren(0.2 miles)

Yunus Emre Kultur og Kunst Senter(0.6 miles)

Marmarahavet(0.6 miles)

Pendik havn(0.6 miles)

Marintürk İstanbul byhavn(0.8 miles)

Mer stedsinformasjon

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Innsjekking fra 14:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen


Lignende eiendommer














































Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio