Voltar à pesquisa
ONKA CİTY HOTEL - Receção
ONKA CİTY HOTEL - Quarto
ONKA CİTY HOTEL - Quarto
ONKA CİTY HOTEL - Receção
ONKA CİTY HOTEL - Casa de banho

ONKA CİTY HOTEL


Comodidades

  • Wi-Fi gratuito

  • Receção 24 horas

  • Wi-Fi

  • Transporte gratuito

  • Estacionamento gratuito

  • 24-Hour Front Desk

Mostrar tudo

Descrição da propriedade

Algumas das comodidades e serviços em destaque incluem Wi-fi grátis, serviços de concierge e uma loja de presentes/quiosque de jornais. As facilidades adicionais incluem um cabeleireiro, serviços para casamentos e uma sala de estar comum.
Mostrar mais

Selecione datas para continuar

From

US$ 83
/noite

Avaliações dos hóspedes

Instalações

9.2

Limpeza

9.4

Serviço

8.8

10

Yusuf

IAN-logo

10 de nov. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

Oda tertemiz ve tertipli düzenliydi. Tavsiye ederim.
Oda tertemiz ve tertipli düzenliydi. Tavsiye ederim.

8

Ahmet

IAN-logo

20 de out. de 2025

·

A estadia foi de 3 noites

Temiz oda
Temiz oda

6

sevval

IAN-logo

1 de set. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

tum detayları ile yazmaktayım, sadece 1 gün konakladık. şehir dışından bir düğün için gelmiştik gece vardığımız için cok cevresını gezme ımkanımız yoktu fakat sabah cıkarken konumunun ıdeal oldugunu,cevresınde market vs ihtiyacları karsılayabılecegımız işlek bi caddede oldugunu fark ettık. bi ihtiyacınız olursa hemen dısardan halledebılırsınız. FAKAT odaya gırer gırmez oda arkadasımla dusundugumuz tek şey odanın feci derecede kokuyo olmasıydı...kokudan bayılacaktım öyle soyleyeyım. uzn surelı kalacaksanız bunu ciddiye almanız gerekıyor cunku pencere kolları da tam acılmayanlardan ve rutubetten, havasızlıktan en son koridora cıkan odanın kapısını acacktık. banyo da aynı kokuyor. ve banyodakı dus baslıgı oyle bır su sıcratıyor kı dus aldıgınız zaman yerlerde sel oluyor. banyo dolabına koydugum corabım telefonum mahvoldu. dusakabın kullanışsız. klozette sararmalar vardı. temızlık ahım şahım değildi mınıbuzdolabının ıcınde ıcılmıs su unutulmuştu. bu da temızlıgın mukemmel yapılmadıgını gosterıyor.ama fıyata gore nevresımler gayet ıdare ederdi.gece dısardan yemek sıparıs ettık .oda kapısına kadar geldı kurye. hiç sorun olmadı.aşağıdan gelın alın demelerını beklemıstık. mükemmel bı guvenlıgı yok yani. oyle buyuk ılgı alaka yoktu bırkac gece ıdare edebılecegınız ısınız dusunce gıdılcek yer. denıze cok yakın. bes on dk yurume mesafesı. bır arkadasımı gormeye bır daha ıstanbula gelecegım ve burda kalmam oyle soylyeyım. ama yıne de işimi gördü makul bır yer.
tum detayları ile yazmaktayım, sadece 1 gün konakladık. şehir dışından bir düğün için gelmiştik gece vardığımız için cok cevresını gezme ımkanımız yoktu fakat sabah cıkarken konumunun ıdeal oldugunu,cevresınde market vs ihtiyacları karsılayabılecegımız işlek bi caddede oldugunu fark ettık. bi ihtiyacınız olursa hemen dısardan halledebılırsınız. FAKAT odaya gırer gırmez oda arkadasımla dusundugumuz tek şey odanın feci derecede kokuyo olmasıydı...kokudan bayılacaktım öyle soyleyeyım. uzn surelı kalacaksanız bunu ciddiye almanız gerekıyor cunku pencere kolları da tam acılmayanlardan ve rutubetten, havasızlıktan en son koridora cıkan odanın kapısını acacktık. banyo da aynı kokuyor. ve banyodakı dus baslıgı oyle bır su sıcratıyor kı dus aldıgınız zaman yerlerde sel oluyor. banyo dolabına koydugum corabım telefonum mahvoldu. dusakabın kullanışsız. klozette sararmalar vardı. temızlık ahım şahım değildi mınıbuzdolabının ıcınde ıcılmıs su unutulmuştu. bu da temızlıgın mukemmel yapılmadıgını gosterıyor.ama fıyata gore nevresımler gayet ıdare ederdi.gece dısardan yemek sıparıs ettık .oda kapısına kadar geldı kurye. hiç sorun olmadı.aşağıdan gelın alın demelerını beklemıstık. mükemmel bı guvenlıgı yok yani. oyle buyuk ılgı alaka yoktu bırkac gece ıdare edebılecegınız ısınız dusunce gıdılcek yer. denıze cok yakın. bes on dk yurume mesafesı. bır arkadasımı gormeye bır daha ıstanbula gelecegım ve burda kalmam oyle soylyeyım. ama yıne de işimi gördü makul bır yer.

6

Heike

EXP-logo

30 de ago. de 2025

·

A estadia foi de 1 noite

Leider gibt es keine Parkplätze, wenn man Glück hat, findet man einen in der Nähe. Auch gibt es kein Frühstück. Sonst war alles okay. Auch das Zimmer war sehr schön.
Leider gibt es keine Parkplätze, wenn man Glück hat, findet man einen in der Nähe. Auch gibt es kein Frühstück. Sonst war alles okay. Auch das Zimmer war sehr schön.

10

Omer

EXP-logo

11 de ago. de 2025

·

A estadia foi de 2 noites

Dichtbij luchthaveb en dicht bij treinstation.
Dichtbij luchthaveb en dicht bij treinstation.

Bati Mahallesi, Visne Sokak, Pendik, Istambul, Turquia

Localização

Uma estadia ONKA CİTY HOTEL coloca-o no coração de Istambul, a 5 minutos de carro de Centro Comercial İstmarina e de Marina de Kartal. Este hotel está a 17,6 km (10,9 mi) de Avenida Bağdat.

Centro de Arte Pendik Mehmet Akif Ersoy(0.1 milhas)

Bazar de Pendik Sosyete(0.2 milhas)

Centro Cultural e Artístico Yunus Emre(0.6 milhas)

Mar de Mármara(0.6 milhas)

Porto de Pendik(0.6 milhas)

Porto da Cidade de Istambul Marintürk(0.8 milhas)

Mais informações sobre a localização

Políticas da propriedade

Instruções de check-in

Tudo o que precisa de saber para um check-in tranquilo.

Mostrar mais

Check-in

Check-out

Check-in a partir das 14:00

Antes das 12:00


É bom saber

Políticas adicionais e informações sobre esta propriedade.

Mostrar mais

Extras opcionais

Serviços adicionais pagos que pode solicitar.

Mostrar mais

Alguma questão?

As respostas instantâneas da IA são baseadas nas informações do hotel


Propriedades semelhantes














































Produto

  • Programa de afiliados
  • Preferências de cookies
  • Política de cookies
  • Política de Privacidade
  • Termos de uso

Social


© 2026 Vio