Hotellet har en utmerket beliggenhet ved elven som flyter gjennom Maastricht men trenger sårt en alvorlig oppgradering. Vi bodde i en to-etasjes suite mot elven. I utgangspunktet en helt ok suite av ikke alt for høy standard men den bar preg av slitasje over alt og i dusjen grodde det svart sopp i fugene, ikke spesielt delikat. Frokosten var veldig bra men problemet er at man ikke har plass til alle når hotellet er fullt! Å sitte å spise frokost ved et altfor lavt bord i baren, er ikke noe å trakte etter. Personalet var stort sett veldig hyggelige, bortsett fra en snørrhoven ung dame i baren som ble høylytt fornærmet fordi vi ville ha en kopp varm sjokolade etter å ha kommert frossen til hotellet etter en utendørskonsert i byen. Hun burde virkelig finne seg noe annet å gjøre! Noe helt annet var det med den blide, skjønne og serviceinnstilte unge damen som hadde ansvaret for frokosten i baren da vi var der! Har dessverre glemt navnet hennes, men hun var i praksis og skulle tilbake på skolebenken for å fullføre utdannelsen innen hotelladministrasjon. Slike som henne forstår hva det vil si å arbeide i et serviceyrke!
Hotellet har en utmerket beliggenhet ved elven som flyter gjennom Maastricht men trenger sårt en alvorlig oppgradering. Vi bodde i en to-etasjes suite mot elven. I utgangspunktet en helt ok suite av ikke alt for høy standard men den bar preg av slitasje over alt og i dusjen grodde det svart sopp i fugene, ikke spesielt delikat. Frokosten var veldig bra men problemet er at man ikke har plass til alle når hotellet er fullt! Å sitte å spise frokost ved et altfor lavt bord i baren, er ikke noe å trakte etter. Personalet var stort sett veldig hyggelige, bortsett fra en snørrhoven ung dame i baren som ble høylytt fornærmet fordi vi ville ha en kopp varm sjokolade etter å ha kommert frossen til hotellet etter en utendørskonsert i byen. Hun burde virkelig finne seg noe annet å gjøre! Noe helt annet var det med den blide, skjønne og serviceinnstilte unge damen som hadde ansvaret for frokosten i baren da vi var der! Har dessverre glemt navnet hennes, men hun var i praksis og skulle tilbake på skolebenken for å fullføre utdannelsen innen hotelladministrasjon. Slike som henne forstår hva det vil si å arbeide i et serviceyrke!