Gå tilbake til søk

Hotel Park - Sava Hotels & Resorts




Hotel Park - Sava Hotels & Resorts - Image 1
Hotel Park - Sava Hotels & Resorts - Rom
Hotel Park - Sava Hotels & Resorts - Rom
Hotel Park - Sava Hotels & Resorts - Restaurant
Hotel Park - Sava Hotels & Resorts - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Slapp av på stedets spa, hvor du kan nyte massasjer, kroppsbehandlinger, og ansiktsbehandlinger. Liker du fritidsaktiviteter, har du her blant annet tilgang til et innendørsbasseng, en badstue og et treningssenter. Dette hotellet tilbyr ogs...
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Romservice

  • Turistinformasjon

  • Renseri

Vis alle

Beliggenhet

Cesta Svobode 15, Bled, Slovenia

Festivalhall (0.3 miles)

Zipline Dolinka Bled (0.4 miles)

St. Martin sognekirke (0.4 miles)

Bled-sjøen (0.7 miles)

Bled slott (0.9 miles)

Bled-øya (1.1 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

8.7

Renhold

8.6

Rom

8.4

Service

8.5

Beliggenhet

8.6

Servering

8.2

10

Richard

IAN-logo

18. apr. 2026

·

Overnattet 3 netter

we loved it here . so quiet and great view over the lake . very goog breakfast and evening meal . pool was perfect and sunbeds outside
we loved it here . so quiet and great view over the lake . very goog breakfast and evening meal . pool was perfect and sunbeds outside

8

mustafa

IAN-logo

8. apr. 2026

·

Overnattet 2 netter

The room was nice and clean with a good view of the lake, breakfast was very good. Only negatives i found was that the cleaning of my room during my stay wasn’t that good and the elevators are in need of refurbishment but they are not bad.
The room was nice and clean with a good view of the lake, breakfast was very good. Only negatives i found was that the cleaning of my room during my stay wasn’t that good and the elevators are in need of refurbishment but they are not bad.

2

Marco

IAN-logo

28. mars 2026

·

Overnattet 1 natt

Wer für über 250 € pro Nacht Erholung sucht, wird hier bitter enttäuscht. Das Hotel ist eine reine Geldmaschine, die auf Massentourismus statt auf Gastfreundschaft setzt. ​Die Kostenfalle: Trotz des hohen Zimmerpreises wird man gnadenlos abkassiert. 16 € pro Person für die Sauna und 10 € pro Tag für den Parkplatz? Das ist bei dieser Preisklasse eine absolute Frechheit und reine Gier. Am Ende standen über 90 € an Zusatzkosten auf der Rechnung! ​Abendessen auf dem "Schlachtfeld": Ein schönes Dinner? Fehlanzeige! Das Hotel fertigt gleichzeitig 10 bis 12 Touristenbusse ab. Die Atmosphäre gleicht einer Kantine zur Stoßzeit. Überall Leute in Jogginghosen und Fan-Outfits, die sich am Buffet benehmen, als gäbe es kein Morgen. ​Kein Schlaf möglich: Es war die ganze Nacht über extrem laut im Haus. Von der versprochenen Entspannung am Bleder See bleibt nichts übrig, wenn man sich wie in einer Bahnhofshalle fühlt.
Wer für über 250 € pro Nacht Erholung sucht, wird hier bitter enttäuscht. Das Hotel ist eine reine Geldmaschine, die auf Massentourismus statt auf Gastfreundschaft setzt. ​Die Kostenfalle: Trotz des hohen Zimmerpreises wird man gnadenlos abkassiert. 16 € pro Person für die Sauna und 10 € pro Tag für den Parkplatz? Das ist bei dieser Preisklasse eine absolute Frechheit und reine Gier. Am Ende standen über 90 € an Zusatzkosten auf der Rechnung! ​Abendessen auf dem "Schlachtfeld": Ein schönes Dinner? Fehlanzeige! Das Hotel fertigt gleichzeitig 10 bis 12 Touristenbusse ab. Die Atmosphäre gleicht einer Kantine zur Stoßzeit. Überall Leute in Jogginghosen und Fan-Outfits, die sich am Buffet benehmen, als gäbe es kein Morgen. ​Kein Schlaf möglich: Es war die ganze Nacht über extrem laut im Haus. Von der versprochenen Entspannung am Bleder See bleibt nichts übrig, wenn man sich wie in einer Bahnhofshalle fühlt.

10

Vitor

IAN-logo

11. jan. 2026

·

Overnattet 1 natt

Hotel muito bom. Quarto espaçoso, localização excelente, café da manhã muito bom e com comodidades (piscina, com vista). Vale a pena.
Hotel muito bom. Quarto espaçoso, localização excelente, café da manhã muito bom e com comodidades (piscina, com vista). Vale a pena.

8

Manoella

IAN-logo

28. des. 2025

·

Overnattet 2 netter

No geral o hotel é muito bom. Mas achei errado cobrarem para ir a sauna. O hotel estava tão lotado que não tinha vaga mais para a sauna. Bom quarto, confortável e com vista para o lago.
No geral o hotel é muito bom. Mas achei errado cobrarem para ir a sauna. O hotel estava tão lotado que não tinha vaga mais para a sauna. Bom quarto, confortável e com vista para o lago.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 14:00 til 00:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio