Gå tillbaka till sökningen

Anker Hotel




Anker Hotel - Image 1
Anker Hotel - Rum
Anker Hotel - Rum
Anker Hotel - Reception
Anker Hotel - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Passa på att dra nytta av bland annat gratis wi-fi, skidförvaring och hjälp med bokning av biljetter och guidade turer. Boendet har även bankettsal och varuautomat.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Rökfria rum

  • Städning

  • Bankettinrättningar

  • Värdeförvaring

Visa alla

Läge

Storgata 55, Centrala Oslo, Oslo, Norge

Akerselva (0.1 miles)

Rockefeller Music Hall (0.3 miles)

Oslos botaniska trädgård (0.4 miles)

Sofienbergparken (0.4 miles)

Oslo City shoppingcenter (0.4 miles)

Oslo kongresscenter (0.4 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

7.7

Renlighet

8.1

Rum

7.6

Service

8.4

Läge

7.7

Måltider

6.8

6

Helena

IAN-logo

19 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Rummet var väldigt stort och luftigt, däremot är toaletten och duschen extremt liten och trång. Sköna och mjuka sängar. Hotellet har ett bra läge med gångavstånd till det mesta och nära kollektivtrafiken. Det gick enkelt att hitta parkering vid hotellet. Bra att veta är att frukosten är ganska medelmåttig med dåligt utbud samt att den inte är så bra tillagad (så som nästan brända pannkakor och vattnig äggröra). På det stora hela ett helt ok hotell.
Rummet var väldigt stort och luftigt, däremot är toaletten och duschen extremt liten och trång. Sköna och mjuka sängar. Hotellet har ett bra läge med gångavstånd till det mesta och nära kollektivtrafiken. Det gick enkelt att hitta parkering vid hotellet. Bra att veta är att frukosten är ganska medelmåttig med dåligt utbud samt att den inte är så bra tillagad (så som nästan brända pannkakor och vattnig äggröra). På det stora hela ett helt ok hotell.

6

eva

IAN-logo

19 maj 2026

·

Stannade 3 nätter

inget speciellt
inget speciellt

10

edith

IAN-logo

17 maj 2026

·

Stannade 4 nätter

Rummet, läget och frukosten var perfekt för oss!
Rummet, läget och frukosten var perfekt för oss!

6

Örjan

IAN-logo

11 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Helt okej. Rent o fint rum men väldigt spartanskt. Inget kylskåp. Inget säkerhetsskåp. Inget skohorn. 4 galgar. Och ruskigt dyrt i förhållande till vad man fick. Frukostbuffen var okej men alldeles för stökig miljö. Kändes som stor skolmatsal. Personalen trevlig och hjälpsam - ingen skugga på dem.
Helt okej. Rent o fint rum men väldigt spartanskt. Inget kylskåp. Inget säkerhetsskåp. Inget skohorn. 4 galgar. Och ruskigt dyrt i förhållande till vad man fick. Frukostbuffen var okej men alldeles för stökig miljö. Kändes som stor skolmatsal. Personalen trevlig och hjälpsam - ingen skugga på dem.

8

Karin

IAN-logo

11 maj 2026

·

Stannade 2 nätter

Trevligt hotell med bra läge. Trikken var precis utanför, väldigt smidigt.
Trevligt hotell med bra läge. Trikken var precis utanför, väldigt smidigt.

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio