Gå tilbake til søk

Thon Hotel Asker




Thon Hotel Asker - Image 1
Thon Hotel Asker - Rom
Thon Hotel Asker - Rom
Thon Hotel Asker - Restaurant
Thon Hotel Asker - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Nyt rekreasjonsfasiliteter som et helsestudio, et innendørsbasseng og en badstue. Dette hotellet har i tillegg wi-fi (inkludert), bryllupstjenester og TV i fellesområdet.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Svømmebasseng

  • Rom for ikke-røykere

  • Forretningssenter

  • Romservice

Vis alle

Beliggenhet

Konglungveien 201, Asker, Norge

Indre Oslofjord (0.5 miles)

Hvalstrand (1.5 miles)

Oslofjorden (1.6 miles)

Trekanten kjøpesenter (2 miles)

Sandvika sentrum (5.5 miles)

Kalvøya (5.7 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

7.9

Renhold

8

Rom

8.2

Service

8.4

Beliggenhet

7.5

Servering

8.1

4

Inge Olav

IAN-logo

9. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Vi skulle i bryllup og var avhengig av å få rommet 30.min før ~ dette var komplett umulig.. Velger ikke dette hotellet igjen!
Vi skulle i bryllup og var avhengig av å få rommet 30.min før ~ dette var komplett umulig.. Velger ikke dette hotellet igjen!

4

Thomas

IAN-logo

6. mai 2026

·

Overnattet 1 natt

Det var skittent på rommet - særlig var sengen skitten.
Det var skittent på rommet - særlig var sengen skitten.

6

Luna

IAN-logo

3. mai 2026

·

Overnattet 2 netter

Mangler kaffe på rommet. Lys på badet følger lys i gang, meget upraktisk Varmt på rommet, lot seg ikke regulere.
Mangler kaffe på rommet. Lys på badet følger lys i gang, meget upraktisk Varmt på rommet, lot seg ikke regulere.

6

Stephen

IAN-logo

26. apr. 2026

·

Overnattet 1 natt

Resepsjonisten ved innsjekk var veldig hyggelig. Det var ingen Wifi dekning på rommet. Det var ingen informasjon om hotellet på rommet. TV fungerte ikke. Relativt enkle ting å utbedre men driftsansvarlig sover nok litt i timen. Ellers som forventet.
Resepsjonisten ved innsjekk var veldig hyggelig. Det var ingen Wifi dekning på rommet. Det var ingen informasjon om hotellet på rommet. TV fungerte ikke. Relativt enkle ting å utbedre men driftsansvarlig sover nok litt i timen. Ellers som forventet.

4

Christina

IAN-logo

3. mars 2026

·

Overnattet 2 netter

Rent rom og hyggelig personale, men sliten standard på hotellet generelt, rommet lå i kjelleren på et eksternt bygg og middagen var overpriset og av lav kvalitet.
Rent rom og hyggelig personale, men sliten standard på hotellet generelt, rommet lå i kjelleren på et eksternt bygg og middagen var overpriset og av lav kvalitet.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 00:00

Før 12:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio