Gå tilbake til søk

Hotel Westfalen Hof




Hotel Westfalen Hof - Image 1
Hotel Westfalen Hof - Rom
Hotel Westfalen Hof - Rom
Hotel Westfalen Hof - Restaurant
Hotel Westfalen Hof - Bad

Tilgjengelige tilbud
























Om denne eiendommen

Dra nytte av blant annet sykkelutleie eller nyt utsikten fra en terrasse og en hage. Dette hotellet har dessuten wi-fi (inkludert), concierge-tjenester og grill.
Vis mer
  • Parkering

  • Restaurant

  • Rom for ikke-røykere

  • Romservice

  • Betjent parkering

  • Turistinformasjon

Vis alle

Beliggenhet

Rudolf-Diesel-Str.13, Rahden, Nordrhein-Westfalen, Tyskland

Dümmer naturpark (2.6 miles)

Ströhen dyrehage (10 miles)

Hille kirke (10.7 miles)

TERRA.vita naturpark (11.3 miles)

Mühlenkreiskliniken AöR (12 miles)

Dümmer (17 miles)


Gjesteomtaler

Fasiliteter

8.2

Renhold

8.8

Rom

8.5

Service

8.8

Beliggenhet

8.6

Servering

8.5

8

Chantal

EXP-logo

22. aug. 2025

·

Overnattet 1 natt

Goed hotel en prima eet gelegenheid.
Goed hotel en prima eet gelegenheid.

4

Stephan

IAN-logo

22. aug. 2025

·

Overnattet 3 netter

Het hotel is oud en gedateerd. De matrassen zijn krommer dan bananen en het eten is diepvriesvoer. De bijbehorende indoor sportvelden vallen uit elkaar en zijn muf. Met gemiddeld 120 hotelnachten per jaar was dit een van mij slechtste ontdekkingen in tijden.
Het hotel is oud en gedateerd. De matrassen zijn krommer dan bananen en het eten is diepvriesvoer. De bijbehorende indoor sportvelden vallen uit elkaar en zijn muf. Met gemiddeld 120 hotelnachten per jaar was dit een van mij slechtste ontdekkingen in tijden.

6

Meral

IAN-logo

16. nov. 2024

·

Overnattet 2 netter

Bewertung: Unser Aufenthalt im Hotel war insgesamt enttäuschend. Im Zimmer hatten wir keinen WLAN-Empfang, weder auf unseren Handys noch auf meinem Laptop. Besonders als Unternehmer, der auf eine stabile Internetverbindung angewiesen ist, war dies ein großes Problem und hat unseren Aufenthalt erheblich beeinträchtigt. Hinzu kommt, dass wir das Hotel auch wegen der beworbenen Tennisanlage gebucht hatten. Vor Ort mussten wir jedoch feststellen, dass diese seit langer Zeit geschlossen ist, was uns erst auf Nachfrage an der Rezeption mitgeteilt wurde. Positiv hervorzuheben sind jedoch die Sauberkeit des Zimmers, die bequemen Betten und die angenehme Ruhe, die für erholsamen Schlaf gesorgt haben. Außerdem war das Frühstück ein echtes Highlight: Es war vielfältig, frisch und wurde von überaus freundlichen Service-Mitarbeiterinnen betreut, die sich hervorragend um die Gäste gekümmert haben. Trotz dieser positiven Aspekte können wir das Hotel nicht empfehlen, da essentielle Punkte wie WLAN und die beworbene Tennisanlage nicht erfüllt wurden, was besonders für Geschäftsreisende enttäuschend ist.
Bewertung: Unser Aufenthalt im Hotel war insgesamt enttäuschend. Im Zimmer hatten wir keinen WLAN-Empfang, weder auf unseren Handys noch auf meinem Laptop. Besonders als Unternehmer, der auf eine stabile Internetverbindung angewiesen ist, war dies ein großes Problem und hat unseren Aufenthalt erheblich beeinträchtigt. Hinzu kommt, dass wir das Hotel auch wegen der beworbenen Tennisanlage gebucht hatten. Vor Ort mussten wir jedoch feststellen, dass diese seit langer Zeit geschlossen ist, was uns erst auf Nachfrage an der Rezeption mitgeteilt wurde. Positiv hervorzuheben sind jedoch die Sauberkeit des Zimmers, die bequemen Betten und die angenehme Ruhe, die für erholsamen Schlaf gesorgt haben. Außerdem war das Frühstück ein echtes Highlight: Es war vielfältig, frisch und wurde von überaus freundlichen Service-Mitarbeiterinnen betreut, die sich hervorragend um die Gäste gekümmert haben. Trotz dieser positiven Aspekte können wir das Hotel nicht empfehlen, da essentielle Punkte wie WLAN und die beworbene Tennisanlage nicht erfüllt wurden, was besonders für Geschäftsreisende enttäuschend ist.

10

Fabian

EXP-logo

18. sep. 2024

·

Overnattet 1 natt

Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt. Es gab die Möglichkeit unsere Fahrräder in einer Garage unterzustellen. Die Küche am Abend war phänomenal!
Wir hatten einen sehr schönen Aufenthalt. Es gab die Möglichkeit unsere Fahrräder in einer Garage unterzustellen. Die Küche am Abend war phänomenal!

6

Pia

IAN-logo

15. juli 2024

·

Overnattet 2 netter

Puderne var klumpede og ikke behagelige at ligge på. Vandet til the ved morgenbordet måtte vi selv sørge for var kogende begge morgener. Det havde været fint med lidt bacon til røræg om morgenen, da røræg bliver lidt kedeligt uden bacon. Vi har været der mange gange før og savnet bacon på morgenbordet hver gang. Generelt et got hotel og personalet er flinke.
Puderne var klumpede og ikke behagelige at ligge på. Vandet til the ved morgenbordet måtte vi selv sørge for var kogende begge morgener. Det havde været fint med lidt bacon til røræg om morgenen, da røræg bliver lidt kedeligt uden bacon. Vi har været der mange gange før og savnet bacon på morgenbordet hver gang. Generelt et got hotel og personalet er flinke.

Eiendommens policyer

Innsjekkingsinstrukser

Alt du trenger å vite for en problemfri innsjekk.

Vis mer

Innsjekking

Utsjekking

Fra 15:00 til 22:00

Før 11:00


Kjekt å vite

Ytterligere retningslinjer og informasjon om dette overnattingsstedet.

Vis mer

Valgfrie tillegg

Ekstra tjenester du kan bestille.

Vis mer

Har du spørsmål?

Umiddelbare KI-svar er basert på hotellinformasjonen



Produkt

  • Affiliateprogram
  • Preferanser for cookies
  • Cookiepolicy
  • Personvernpolicy
  • Bruksvilkår

Sosiale medium


© 2026 Vio