Gå tillbaka till sökningen

Leonardo Hotel Den Haag Babylon




Leonardo Hotel Den Haag Babylon - Image 1
Leonardo Hotel Den Haag Babylon - Rum
Leonardo Hotel Den Haag Babylon - Rum
Leonardo Hotel Den Haag Babylon - Restaurang
Leonardo Hotel Den Haag Babylon - Badrum

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Här erbjuder man fitnesscenter och hyrcyklar. Boendet har även gratis wi-fi, conciergetjänster och en souvenirbutik eller tidningskiosk.
Visa mer
  • Parkering

  • Restaurang

  • Rökfria rum

  • Rumservice

  • Tur- och utflyktsdisk

  • Kemtvätt

Visa alla

Läge

Bezuidenhoutseweg 53, Haag, Nederländerna

Malieveld (0.4 miles)

Plein (0.5 miles)

Tweede Kamer der Staten-Generaal (0.5 miles)

Mauritshuis (0.5 miles)

Escher Museum (0.6 miles)

Mauritshuis Museum (0.6 miles)


Gästrecensioner

Faciliteter

8.3

Renlighet

8.2

Rum

7.9

Service

8.8

Läge

8.6

Måltider

8

8

Ji Wei

IAN-logo

24 dec. 2025

·

Stannade 1 natt

Rummet är lugnt. Personalen är tillmötesgående.
Rummet är lugnt. Personalen är tillmötesgående.

6

Evelyn

IAN-logo

21 maj 2025

·

Stannade 3 nätter

Det var lite äckligt på grund av att fåtöljen av tyg vi sitter vid sängen är väldig smutsigt/gammal och otvättad, detsamma för deras heltid matan på golvet. Det är en stor säng därför vi knappt kan gå runt i rummet. Vi var där i tre dagar och vi går ner på våran vännernas rum för att umgås. Vårat rum var lite trångt och äckligt!
Det var lite äckligt på grund av att fåtöljen av tyg vi sitter vid sängen är väldig smutsigt/gammal och otvättad, detsamma för deras heltid matan på golvet. Det är en stor säng därför vi knappt kan gå runt i rummet. Vi var där i tre dagar och vi går ner på våran vännernas rum för att umgås. Vårat rum var lite trångt och äckligt!

10

Stéphanie

HCM-logo

6 apr. 2022

·

Stannade 2 nätter

Jättetrevliga! Vi fick uppgraderat rum och minibar i priset! Enda negativa var att internetuppkopplingen var väldigt dålig. Annars supernöjd
Jättetrevliga! Vi fick uppgraderat rum och minibar i priset! Enda negativa var att internetuppkopplingen var väldigt dålig. Annars supernöjd

8

noud

IAN-logo

9 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Mooie kamer. Centraal gelegen. Er eten was erg basic.
Mooie kamer. Centraal gelegen. Er eten was erg basic.

8

SACHIKO

IAN-logo

28 apr. 2026

·

Stannade 3 nätter

3人での3泊の旅行のため、ダブルとダブルのシングルユースで2部屋予約していたが、なぜかシングルユースの同行者の方がスーペリアルームにアップグレードされていた。私自身はゴールドメンバーであり、しかも広い部屋にアップグレードするのであれば当然2人で泊まる方を対象とすべきなので、フロントスタッフのこの対応はお粗末と言わざるを得ない。 ホテル自体は、セントラル駅のすぐそばで、近くにスーパーなどもありとても便利であった。 部屋はスタンダードルームだとスーツケース2つを広げるのがやっとという広さで、かなり狭い印象。 朝食は美味しかったが、現地で払うと€25なので、かなり高い。
3人での3泊の旅行のため、ダブルとダブルのシングルユースで2部屋予約していたが、なぜかシングルユースの同行者の方がスーペリアルームにアップグレードされていた。私自身はゴールドメンバーであり、しかも広い部屋にアップグレードするのであれば当然2人で泊まる方を対象とすべきなので、フロントスタッフのこの対応はお粗末と言わざるを得ない。 ホテル自体は、セントラル駅のすぐそばで、近くにスーパーなどもありとても便利であった。 部屋はスタンダードルームだとスーツケース2つを広げるのがやっとという広さで、かなり狭い印象。 朝食は美味しかったが、現地で払うと€25なので、かなり高い。

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 15:00 till 00:00

Innan 12:00


Deposition

EUR 50 per accommodation on arrival.

Visa mer

Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Tillval

Ytterligare betalda tjänster du kan efterfråga.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio