Gå tillbaka till sökningen

Nordis Hotel Lofoten




Nordis Hotel Lofoten - Image 1
Nordis Hotel Lofoten - Image 2
Nordis Hotel Lofoten - Image 3
Nordis Hotel Lofoten - Image 4
Nordis Hotel Lofoten - Image 5

Tillgängliga erbjudanden
























Om detta boende

Detta hotell är en rökfri anläggning och ståtar med en dator, expressincheckning och expressutcheckning. Dessutom erbjuds gratis wi-fi i allmänna utrymmen och avgiftsfri parkering. Gäster får även tillgång till bekvämligheter som hjälp med ...
Visa mer
  • Parkering

  • Rökfria rum

  • Städning

  • Golfbana (i närheten)

  • Cykling

  • Fiske

Visa alla

Läge

Austnesfjordgata 36, Svolvær, Vågan, Norge

Gästrecensioner

6

Alf

IAN-logo

21 maj 2026

·

Stannade 1 natt

Ett bedagat hotell med medioker frukost.
Ett bedagat hotell med medioker frukost.

10

Helene

IAN-logo

16 feb. 2026

·

Stannade 1 natt

Väldigt skön säng. Rent.
Väldigt skön säng. Rent.

10

Per

IAN-logo

29 aug. 2025

·

Stannade 4 nätter

Trevligt hotell, nära till stan, bra frukost, både varmt och kallt - och trevligt bemötande. Enda negativa var att rummet inte städades en enda gång under de fyra nätter vi var på plats. När vi kom var det rent och fint, men efter fyra dagar var det rätt skitigt.
Trevligt hotell, nära till stan, bra frukost, både varmt och kallt - och trevligt bemötande. Enda negativa var att rummet inte städades en enda gång under de fyra nätter vi var på plats. När vi kom var det rent och fint, men efter fyra dagar var det rätt skitigt.

8

Åsa

IAN-logo

25 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Bra boende nära centrum. Sköna sängar. Bra frukost. De har ingen hiss och ingen AC på rummet så det var ganska varmt. Och inga myggnät om man ville ha fönstret öppet. Vi fick fick ingen parking då de har få platser och folk hade parkerat med väldigt stor mellanrum. Vore bra om de kunde markera parkeringsplatserna med nergrävda plankor som de ofta har på grusparkeringar.
Bra boende nära centrum. Sköna sängar. Bra frukost. De har ingen hiss och ingen AC på rummet så det var ganska varmt. Och inga myggnät om man ville ha fönstret öppet. Vi fick fick ingen parking då de har få platser och folk hade parkerat med väldigt stor mellanrum. Vore bra om de kunde markera parkeringsplatserna med nergrävda plankor som de ofta har på grusparkeringar.

10

Ann

IAN-logo

20 juli 2025

·

Stannade 1 natt

Bra rum och rent men alldeles för dyrt då ingen tv fanns
Bra rum och rent men alldeles för dyrt då ingen tv fanns

Boendets policy

Instruktioner för incheckning

Allt du behöver veta för en smidig incheckning.

Visa mer

Incheckning

Checka ut

Från 16:00 till 23:00

Innan 11:00


Bra att veta

Ytterligare regler och information om denna fastighet.

Visa mer

Undrar du något?

Omedelbara AI-svar är baserade på hotellinformation



Produkt

  • Affiliate-program
  • Cookie-preferenser
  • Cookiepolicy
  • Integritetspolicy
  • Användarvillkor

Sociala medier


© 2026 Vio