Funktionellt boende. Perfekt läge. Hade bara otur med ”rumsgrannar”. De var väldigt högljudda och smällde med dörrar och stal tvålen från toaletten in till duschrummet.. Men det är ABSOLUT INTE boendets fel! Boendet som sådant var bra :) Rent, fräscht, perfekt läge och personalen var otroligt serviceminded. Checkade ut kl 5.30 och redan kvällen innan fick jag lite frukost med mig :)
Funktionellt boende. Perfekt läge. Hade bara otur med ”rumsgrannar”. De var väldigt högljudda och smällde med dörrar och stal tvålen från toaletten in till duschrummet.. Men det är ABSOLUT INTE boendets fel! Boendet som sådant var bra :) Rent, fräscht, perfekt läge och personalen var otroligt serviceminded. Checkade ut kl 5.30 och redan kvällen innan fick jag lite frukost med mig :)