Tilbage til søgning
Filerimos Village Hotel - Image 1
Filerimos Village Hotel - Image 2
Filerimos Village Hotel - Image 3
Filerimos Village Hotel - Image 4
Filerimos Village Hotel - Image 5

Filerimos Village Hotel


Faciliteter

  • Parkering

  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Turistservice

  • Kongrescenter

  • Valutaveksling

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Overnatningsstedet har et gratis vandland, en restaurant og 2 barer/lounger. Foruden gratis morgenmadsbuffet tilbydes gæster gratis Wi-Fi på fællesarealer og gratis selvstændig parkering. Andre faciliteter inkluderer en bar ved poolen, en s...
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

167 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

6

Rengøring

6

Værelser

6

Service

6

Lokation

6

Spisning

6

4

Fetullah

EXP-logo

29. jul. 2024

·

Overnattede 12 nætter

Vi glæder os til at komme hjem - og det bliver 12 lange dage. Vi forsøger at komme ud af huset så meget vi kan. Vi overtog et værelse efter hovedrengøring som ikke var okay - der var ikke støvsuget eller mobbet. Det er ikke et 4-stjernet hotel. Vi er en familie på 4 med 2 små børn - vi er meget skuffet- børnene elsker det kun pga børnepool-området. Typisk at der ikke er nok solsenge. Desværre oplevede vi også at ældre uden børn også var i børnepoolen uden børn og optog solsenge. Normalt ved en buffet kan man se at folk tager til sig - det kan man ik se her for det er under gennemsnittet. Især frokosten er meget ringe. Græsk mad er meget fedtet og med alt for meget hvidløg. Desværre havde vi en følelse af at maden blev genbrugt. Gæster efterlader mad på tallerkner fordi der mangler smag i maden. Det er et kæmpestor hotel med få personale - de kan ik nå alt. De er desværre ikke smilende og imødekommende - det virker som om de er på overlevelse. Vi fraråder jer til at købe noget fra den dyre kiosk - 10 min gang er der indkøbsmulighed. Børneaktiviteter koster 2 € pr spil fx pool eller andre spil.
Vi glæder os til at komme hjem - og det bliver 12 lange dage. Vi forsøger at komme ud af huset så meget vi kan. Vi overtog et værelse efter hovedrengøring som ikke var okay - der var ikke støvsuget eller mobbet. Det er ikke et 4-stjernet hotel. Vi er en familie på 4 med 2 små børn - vi er meget skuffet- børnene elsker det kun pga børnepool-området. Typisk at der ikke er nok solsenge. Desværre oplevede vi også at ældre uden børn også var i børnepoolen uden børn og optog solsenge. Normalt ved en buffet kan man se at folk tager til sig - det kan man ik se her for det er under gennemsnittet. Især frokosten er meget ringe. Græsk mad er meget fedtet og med alt for meget hvidløg. Desværre havde vi en følelse af at maden blev genbrugt. Gæster efterlader mad på tallerkner fordi der mangler smag i maden. Det er et kæmpestor hotel med få personale - de kan ik nå alt. De er desværre ikke smilende og imødekommende - det virker som om de er på overlevelse. Vi fraråder jer til at købe noget fra den dyre kiosk - 10 min gang er der indkøbsmulighed. Børneaktiviteter koster 2 € pr spil fx pool eller andre spil.

4

Cathrine

IAN-logo

27. jul. 2023

·

Overnattede 7 nætter

Stort dobbeltværelse med plads til fire personer. Altanen indeholdte et lille cafebord med tre stole. Vi ankom to voksne og to børn(7 og 9). Vi blev placeret ud mod scenen hvor der hver aften var show til kl. 23. Også selvom der ikke var nogle mennesker. Det gjorde det vanskeligt at falde i søvn før efter showet. Gadelyset fra p-pladsen var en stor kraftig led pære som var tændt til kl. 2 om natten, og man havde ikke tænkt på mørklægning på værelserne så lyset gik lige igennem gardinet. Flere af dagene havde vi ikke vand på værelset og nogle af dagene var der ikke varmt vand. Roomservice lagde blot lagnerne sammen, så vi havde samme sengetøj i en hel uge. Maden i restauranten var ensformig og smagte ikke af noget, og der var til tider for lidt plads til de spisene inde og ude, så folk måtte benytte lounge området. Poolområderne var gode, kvaliteten på vandet var ringe og man kunne oftest ikke se bunden. Ikke engang på 1,1m dybde. Der var for lidt liggestole og reglerne om ikke at spærre før tid blev ikke overholdt. Snackbaren ved Poolen var underbemandet så der er oftest lang kø ved drikke, is og mad. Ungerne har elsket det, trods de kun har levet af sparsom mad på hotellet, men vi voksne var mætte efter fem dage. Da vi forlod hotellet var der én ansat der sagde kom godt hjem. Vel og mærke en tjener vi slet ikke havde haft noget med at gøre hele ugen. “Billig” ferie hvis man kan nøjes.
Stort dobbeltværelse med plads til fire personer. Altanen indeholdte et lille cafebord med tre stole. Vi ankom to voksne og to børn(7 og 9). Vi blev placeret ud mod scenen hvor der hver aften var show til kl. 23. Også selvom der ikke var nogle mennesker. Det gjorde det vanskeligt at falde i søvn før efter showet. Gadelyset fra p-pladsen var en stor kraftig led pære som var tændt til kl. 2 om natten, og man havde ikke tænkt på mørklægning på værelserne så lyset gik lige igennem gardinet. Flere af dagene havde vi ikke vand på værelset og nogle af dagene var der ikke varmt vand. Roomservice lagde blot lagnerne sammen, så vi havde samme sengetøj i en hel uge. Maden i restauranten var ensformig og smagte ikke af noget, og der var til tider for lidt plads til de spisene inde og ude, så folk måtte benytte lounge området. Poolområderne var gode, kvaliteten på vandet var ringe og man kunne oftest ikke se bunden. Ikke engang på 1,1m dybde. Der var for lidt liggestole og reglerne om ikke at spærre før tid blev ikke overholdt. Snackbaren ved Poolen var underbemandet så der er oftest lang kø ved drikke, is og mad. Ungerne har elsket det, trods de kun har levet af sparsom mad på hotellet, men vi voksne var mætte efter fem dage. Da vi forlod hotellet var der én ansat der sagde kom godt hjem. Vel og mærke en tjener vi slet ikke havde haft noget med at gøre hele ugen. “Billig” ferie hvis man kan nøjes.

6

Leila El

EXP-logo

12. sep. 2025

·

Overnattede 9 nætter

Die Unterkunft an sich ist sehr groß. Unser Zimmer war gut ausgestattet und wurde täglich gereinigt. Das Personal ist nett. Die Auswahl an Speisen hält sich begrenz und man bekommt oft nur das selbe Essen. Es gibt nur 3 Kinderstühle im Restaurant und am Pool muss man auch für Stühle kämpfen. Am Pool bekommt man fast nie das Glück liegen zu bekommen. Es sind viel zu viele Handtuchableger. Die Rutschen sehen auf den Bildern schöner aus als sie wirklich sind. Die Umgebung ist sehr schlecht. Es gibt außer dem Minimarkt am Eingang des Hotels nichts schönes in der Nähe. Also man braucht aufjedenfall ein Auto. Aber auch das ist in der Hochsaison schlecht zu bekommen. Das Meer in der Nähe haben wir nicht gefunden bzw. der Weg dorthin war einfach gruselig und wir sind nicht weiter gelaufen. Also für Kinder sind die Steine sowieso nichts. Insgesamt konnten wir dank Auto unseren Urlaub schön gestalten aber würden so nicht nochmal für 10 Tage in dieses Hotel.
Die Unterkunft an sich ist sehr groß. Unser Zimmer war gut ausgestattet und wurde täglich gereinigt. Das Personal ist nett. Die Auswahl an Speisen hält sich begrenz und man bekommt oft nur das selbe Essen. Es gibt nur 3 Kinderstühle im Restaurant und am Pool muss man auch für Stühle kämpfen. Am Pool bekommt man fast nie das Glück liegen zu bekommen. Es sind viel zu viele Handtuchableger. Die Rutschen sehen auf den Bildern schöner aus als sie wirklich sind. Die Umgebung ist sehr schlecht. Es gibt außer dem Minimarkt am Eingang des Hotels nichts schönes in der Nähe. Also man braucht aufjedenfall ein Auto. Aber auch das ist in der Hochsaison schlecht zu bekommen. Das Meer in der Nähe haben wir nicht gefunden bzw. der Weg dorthin war einfach gruselig und wir sind nicht weiter gelaufen. Also für Kinder sind die Steine sowieso nichts. Insgesamt konnten wir dank Auto unseren Urlaub schön gestalten aber würden so nicht nochmal für 10 Tage in dieses Hotel.

6

Henry

EXP-logo

29. aug. 2025

·

Overnattede 9 nætter

Bonsoir c'est pas très propre
Bonsoir c'est pas très propre

8

Juan Carlos

EXP-logo

12. aug. 2025

·

Overnattede 9 nætter

Personal sehr freundlich
Personal sehr freundlich

37, Ialyssos Avenue, Ialysos, Grækenland

Lokation

Filerimos Village - All Inclusive befinder sig i Rhodos tæt på lufthavnen og tæt på stranden. Rhodos Havn og Kallithea-kilderne er begge et besøg værd, hvis oplevelser står på agendaen. Er du mere interesseret i stedets natur, kan du med fordel besøge Ialyssos Strand og Faliraki-stranden. Rejser du med børn? Du kan overveje at tage dem med til Water Park Faliraki og Bi Museum.

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 11:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Lignende overnatningssteder















































Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio