Hotellet er veldig flott. For en førestegangsbesøkende var det litt kronglete med å forstå inngang og parkering, men det gikk. Liten strek i regningen at gjester ikke får gratis parkering. Personalet i resepsjonen var veldig hyggelig, det samme kan sies om bartenderen i baren. Han ble tilogmed opp på rommet for å bistå i en åpning av en vinflaske, da vi hadde glemt å ta med egen korktrekker. Veldig gode senger og ellers rent og pent. Minus som sagt for 2 ting. Ikke gratis parkering for hotellets gjester, og perosnalet i resturanten hilset aldri på oss når vi kom. De bare tittet på oss som om de lurte på hjvem vi var.
Hotellet er veldig flott. For en førestegangsbesøkende var det litt kronglete med å forstå inngang og parkering, men det gikk. Liten strek i regningen at gjester ikke får gratis parkering. Personalet i resepsjonen var veldig hyggelig, det samme kan sies om bartenderen i baren. Han ble tilogmed opp på rommet for å bistå i en åpning av en vinflaske, da vi hadde glemt å ta med egen korktrekker. Veldig gode senger og ellers rent og pent. Minus som sagt for 2 ting. Ikke gratis parkering for hotellets gjester, og perosnalet i resturanten hilset aldri på oss når vi kom. De bare tittet på oss som om de lurte på hjvem vi var.