Boede her i 5 dage, og fik én gang rengøring. Håndvask på wc var stoppet og dryppede ned i skuffen - drypperiet blev dog ordnet. Resten måtte vi selv klare. Morgenmad buffet var klam med scramble egg der var blevet tørre og med skorpe på allerede kl 8.30(morgenmad ml 630-11). Vi måtte spørge efter lidt ekstra brød, som dog aldrig kom på bordet fordi det blev brændt på. Spiseområdet var beskidt og bordene klistret og trængte til en lille vaskeklud. Huller i væg på værelset der var lappet med toiletpapir, en receptionist der virkede HELT uinteresseret i kunderne - fik hende dog op af stolen da vi nævnte at håndvasken dryppede ned i skuffen på badeværelset. Det blev fikset, men vasken var fortsat tilstoppet. Måtte bede om hårtørreren, som var i receptionen og ikke på værelset som ellers skrevet i beskrivelsen. På INGEN måder pengene værd. Vores bil stod dog fint og godt i parkerings kælderen, HVOS vi skal nævne en enkelt ting der var ok.
Boede her i 5 dage, og fik én gang rengøring. Håndvask på wc var stoppet og dryppede ned i skuffen - drypperiet blev dog ordnet. Resten måtte vi selv klare. Morgenmad buffet var klam med scramble egg der var blevet tørre og med skorpe på allerede kl 8.30(morgenmad ml 630-11). Vi måtte spørge efter lidt ekstra brød, som dog aldrig kom på bordet fordi det blev brændt på. Spiseområdet var beskidt og bordene klistret og trængte til en lille vaskeklud. Huller i væg på værelset der var lappet med toiletpapir, en receptionist der virkede HELT uinteresseret i kunderne - fik hende dog op af stolen da vi nævnte at håndvasken dryppede ned i skuffen på badeværelset. Det blev fikset, men vasken var fortsat tilstoppet. Måtte bede om hårtørreren, som var i receptionen og ikke på værelset som ellers skrevet i beskrivelsen. På INGEN måder pengene værd. Vores bil stod dog fint og godt i parkerings kælderen, HVOS vi skal nævne en enkelt ting der var ok.