Tilbage til søgning
Høk Kro & Motell AS - Image 1
Høk Kro & Motell AS - Image 2
Høk Kro & Motell AS - Image 3
Høk Kro & Motell AS - Image 4
Høk Kro & Motell AS - Image 5

Høk Kro & Motell AS


Faciliteter

  • Parkering

  • Gratis wi-fi

  • Ikkerygerværelser

  • Familierum

  • Have

  • Gratis parkering

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Special check-in instructionsThe front desk is open daily from 8:00 AM - 8:00 PM. The front desk is staffed during limited hours.Know Before You GoFees Pet fee: NOK 300 per accommodation, per stayLate check-in fee: NOK 300 for check-in between 8:00 PM and midnightHosted evening meal: NOK 150 The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change. Mandatory Fees and Taxes

Vælg datoer for at fortsætte

From

135 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

2

Diana E

IAN-logo

6. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Beskidte håndklæder og ingen morgenmad.
Beskidte håndklæder og ingen morgenmad.

6

Bente

IAN-logo

1. feb. 2026

·

Overnattede 1 nat

Værelset meget lille, varmen virkede ikke, sengelamperne virkede ikke, toilettet var frosset til, manglede dyne osv til en person. Kun iskoldt vand på badeværelset. Men manden der arbejdede der var meget venlig og hjælpsom, han kom straks med en mobil radiator og en ekstra dyne og pude, og viste hvor vi kunne koge vand (der var kun kaffe, men vi havde selv tebreve med). Han fortalte også at vi kunne tage bad i en anden bygning. Vi spurgte til morgenmad, men han forstod ikke hvad vi mente, spurgte både på dansk og engelsk. Madrasserne var fine, dyner ok. Der var meget tynde vægge, så vi kunne høre hvad naboerne talte om. Næste morgen bankede han på med frisklavet morgenbrød (masser af brød med spejlæg og ost, og juice til børnene). Da vi pakkede bilen, kom han løbende med frugt til vores køretur. 2 stjerner til stedet, 4 stjerner til ham, derfor 3
Værelset meget lille, varmen virkede ikke, sengelamperne virkede ikke, toilettet var frosset til, manglede dyne osv til en person. Kun iskoldt vand på badeværelset. Men manden der arbejdede der var meget venlig og hjælpsom, han kom straks med en mobil radiator og en ekstra dyne og pude, og viste hvor vi kunne koge vand (der var kun kaffe, men vi havde selv tebreve med). Han fortalte også at vi kunne tage bad i en anden bygning. Vi spurgte til morgenmad, men han forstod ikke hvad vi mente, spurgte både på dansk og engelsk. Madrasserne var fine, dyner ok. Der var meget tynde vægge, så vi kunne høre hvad naboerne talte om. Næste morgen bankede han på med frisklavet morgenbrød (masser af brød med spejlæg og ost, og juice til børnene). Da vi pakkede bilen, kom han løbende med frugt til vores køretur. 2 stjerner til stedet, 4 stjerner til ham, derfor 3

6

Christian

IAN-logo

13. jan. 2026

·

Overnattede 1 nat

Meget rimeligt til prisen. En enkelt overnatning hvor eneste formål var at få en god nats søvn, blev klaret fint. Det var rimeligt og rent og værten er hjælpsom og nogenlunde punktlig. Morgenmaden blev serveret på værelset og var en kalorietung omgang, men der var helt sikkert lagt gode intentioner i. Meget klassisk motel-style
Meget rimeligt til prisen. En enkelt overnatning hvor eneste formål var at få en god nats søvn, blev klaret fint. Det var rimeligt og rent og værten er hjælpsom og nogenlunde punktlig. Morgenmaden blev serveret på værelset og var en kalorietung omgang, men der var helt sikkert lagt gode intentioner i. Meget klassisk motel-style

4

Kathrine

IAN-logo

27. dec. 2025

·

Overnattede 1 nat

Der var ingen personale til tjek-in da vi ankom. Hvilket er ok, men lidt kommunikation inden ankomst havde hjulpet. Da vi endelig fik fat i en ellers flink og hjælpsom mand skulle vi flytte hytte. I hytten var der ingen sengetøj og der manglede to hovedpuder. Og der var drøn koldt. Derudover havde de ikke styr på at vihavde morgenmad med i vores booking. De
Der var ingen personale til tjek-in da vi ankom. Hvilket er ok, men lidt kommunikation inden ankomst havde hjulpet. Da vi endelig fik fat i en ellers flink og hjælpsom mand skulle vi flytte hytte. I hytten var der ingen sengetøj og der manglede to hovedpuder. Og der var drøn koldt. Derudover havde de ikke styr på at vihavde morgenmad med i vores booking. De

8

Emilie

IAN-logo

26. jul. 2025

·

Overnattede 1 nat

Meget venligt og imødekommende personale. Personligt ville jeg have foretrukket, at der var en elkedel frem for en kaffemaskine. Udmærket campinghytte med gode senge. Rent. Rimeligt i forhold til prisen. Vi var en familie på fire med to børn, en enkelt nat i en hytte. Det er ikke muligt at låne weekendseng til baby, men der er højstol i restauranten, og hytterne egner sig ikke til helt små børn. Der var ikke wifi i hytten.
Meget venligt og imødekommende personale. Personligt ville jeg have foretrukket, at der var en elkedel frem for en kaffemaskine. Udmærket campinghytte med gode senge. Rent. Rimeligt i forhold til prisen. Vi var en familie på fire med to børn, en enkelt nat i en hytte. Det er ikke muligt at låne weekendseng til baby, men der er højstol i restauranten, og hytterne egner sig ikke til helt små børn. Der var ikke wifi i hytten.

Lokation

Ingedalveien 300, Sarpsborg, Norge

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekning

Udtjekning

Fra 14:00 til 21:00

Før 11:00


Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio