Tilbage til søgning

Relaxia Olivina




Relaxia Olivina - Image 1
Relaxia Olivina - Værelse
Relaxia Olivina - Værelse
Relaxia Olivina - Restaurant
Relaxia Olivina - Badeværelse

Tilgængelige tilbud
























Om dette overnatningssted

Tag en dukkert i en af de 2 udendørs swimmingpools, eller nyd en af de andre rekreative faciliteter, der inkluderer en udendørs tennisbane. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer gratis trådløs internetadgang, concierge-tjenester og s...
Vis flere
  • Restaurant

  • Swimmingpool

  • Ikkerygerværelser

  • Turistservice

  • Tennisbaner

  • Rengøring

Vis alle

Lokation

Calle Grecia 11, Los Pocillos, Tías, De Kanariske Øer, Spanien

Playa El Barranquillo (0.2 mil)

La Peñita (0.5 mil)

Gran Casino de Lanzarote (0.6 mil)

Puerto del Carmen strand (0.8 mil)

Playa de Matagorda (1.4 mil)

Timanfaya Sub (1.6 mil)


Gæsteanmeldelser

Faciliteter

8

Rengøring

8.3

Værelser

8.1

Service

8.5

Lokation

8.2

Spisning

8

10

jesper

HCM-logo

2. mar. 2022

·

Overnattede 7 nætter

Du får hvad du betaler for, vi trængte til en ferie hvor vi ikke skulle tænke over næste måltid og hvornår..stedet tilbyder et meget fint udvalg af mad hvor alle kan finde noget de kan lide..desuden har de underholdning, stille pools, baby pools osv...hvis du trænger til ikke at skulle tænke for meget og bare slappe af, får du mere for pengene end jeg regnede med, desuden er der masser af steder at spise i nærheden hvor vi gik ud hvis vi trængte til noget andet, som jeg regnede på det i forhold til et tilsvarende hotel skulle du spise på stedet 3 gange for at forskellen var tjent ind, det gjorde vi så rigeligt.. Vi havde 2 tekniske problemer på værelset der kom en og lavede det med det samme. Stedet er et godt udgangspunkt for ture, vi lejede bil og ingen problemer med at parkere. Der er 2 store poolområder og hotellet er meget stort, vi foretrak et stille område og fik det, men kunne være smart at hvis man kunne ønske, tæt på baren, tæt på poolen, rolige omgivelser osv..
Du får hvad du betaler for, vi trængte til en ferie hvor vi ikke skulle tænke over næste måltid og hvornår..stedet tilbyder et meget fint udvalg af mad hvor alle kan finde noget de kan lide..desuden har de underholdning, stille pools, baby pools osv...hvis du trænger til ikke at skulle tænke for meget og bare slappe af, får du mere for pengene end jeg regnede med, desuden er der masser af steder at spise i nærheden hvor vi gik ud hvis vi trængte til noget andet, som jeg regnede på det i forhold til et tilsvarende hotel skulle du spise på stedet 3 gange for at forskellen var tjent ind, det gjorde vi så rigeligt.. Vi havde 2 tekniske problemer på værelset der kom en og lavede det med det samme. Stedet er et godt udgangspunkt for ture, vi lejede bil og ingen problemer med at parkere. Der er 2 store poolområder og hotellet er meget stort, vi foretrak et stille område og fik det, men kunne være smart at hvis man kunne ønske, tæt på baren, tæt på poolen, rolige omgivelser osv..

6

Paul

IAN-logo

20. mar. 2026

·

Overnattede 3 nætter

Very clean hotel and staff were really nice but here are the bad things that I feel people should know don’t get me wrong this is my opinion and we all are all different. The hotel rooms need an upgrade as very dated and old inside and the beds are quite springy. The food I personally felt could have been hotter as with a buffet you don’t know how long things are sitting out and then just getting warm and then it can become quite rubbery when eating certain things. With the drinks it is okay but again should be more clearer to what actually is included and what’s exempt. But as I said this is just my opinion and you can’t get everything right.
Very clean hotel and staff were really nice but here are the bad things that I feel people should know don’t get me wrong this is my opinion and we all are all different. The hotel rooms need an upgrade as very dated and old inside and the beds are quite springy. The food I personally felt could have been hotter as with a buffet you don’t know how long things are sitting out and then just getting warm and then it can become quite rubbery when eating certain things. With the drinks it is okay but again should be more clearer to what actually is included and what’s exempt. But as I said this is just my opinion and you can’t get everything right.

8

Rui

IAN-logo

10. mar. 2026

·

Overnattede 3 nætter

The food is excellent
The food is excellent

6

Vicki

IAN-logo

9. mar. 2026

·

Overnattede 3 nætter

The hotel is clean and walking distance to nice bars and restaurants. Staff were also friendly and accommodating, although reception service could be pretty slow at times. For us, the food was dreadful - we went for dinner on our first night and left without eating the meal. We didn’t eat in the hotel at all for the remainder of our holiday. There was no water in the room and when I asked for a bottle of water I was advised it wasn’t part of the AI package but I could have a small paper cup of water. The hotel is also really in need of refurbishment - there is plaster hanging off walls, the fire alarm was held in a bracket as it had fallen off and the wire was exposed. For what we paid, I would have expected much more. I wouldn’t return to this hotel.
The hotel is clean and walking distance to nice bars and restaurants. Staff were also friendly and accommodating, although reception service could be pretty slow at times. For us, the food was dreadful - we went for dinner on our first night and left without eating the meal. We didn’t eat in the hotel at all for the remainder of our holiday. There was no water in the room and when I asked for a bottle of water I was advised it wasn’t part of the AI package but I could have a small paper cup of water. The hotel is also really in need of refurbishment - there is plaster hanging off walls, the fire alarm was held in a bracket as it had fallen off and the wire was exposed. For what we paid, I would have expected much more. I wouldn’t return to this hotel.

10

Samantha

IAN-logo

12. dec. 2025

·

Overnattede 4 nætter

Fabulous room - we were lucky enough to be upgraded. The food is some of the nicest I’ve had. The staff were brilliant - so friendly. Overall a wonderful hotel.
Fabulous room - we were lucky enough to be upgraded. The food is some of the nicest I’ve had. The staff were brilliant - so friendly. Overall a wonderful hotel.

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 14:00 til 00:00

Før 11:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet



Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio