Städningen var inte den bästa och så även påfyllningen av bland annat tvål på rummet. Rummen är ganska slitna och hade behövt en renovering. Servicen var bra. Frukosten var ett ganska stort minus. Massor med folk och inget mysigt att sitta där o äta i matsalen. Stolarna var fläckiga o äckliga. Frukosten i sig var inte jättegod. Och blev mindre sugen på att äta frukost, när folk går runt o hostar o nyser bland maten i sinna flipflops. Så vi åt bara på hotellet en gång, sen blev det ute på stan. Klart dyrare men det var det nästan värt, när man bara skulle vara där ett par dagar. Frukosten inne i stan får man ge omkring 40-45 euro för två personer. Amsterdam är en ganska dyr stad. Men hotellet låg nära till tunnelbanan, så det ligger ganska bra, och tar inte jättelångtid att ta sig in till city. Och enkelt att köpa tunnelbanekort på plats i en automat.
Städningen var inte den bästa och så även påfyllningen av bland annat tvål på rummet. Rummen är ganska slitna och hade behövt en renovering. Servicen var bra. Frukosten var ett ganska stort minus. Massor med folk och inget mysigt att sitta där o äta i matsalen. Stolarna var fläckiga o äckliga. Frukosten i sig var inte jättegod. Och blev mindre sugen på att äta frukost, när folk går runt o hostar o nyser bland maten i sinna flipflops. Så vi åt bara på hotellet en gång, sen blev det ute på stan. Klart dyrare men det var det nästan värt, när man bara skulle vara där ett par dagar. Frukosten inne i stan får man ge omkring 40-45 euro för två personer. Amsterdam är en ganska dyr stad. Men hotellet låg nära till tunnelbanan, så det ligger ganska bra, och tar inte jättelångtid att ta sig in till city. Och enkelt att köpa tunnelbanekort på plats i en automat.