Ekstremt lytt mellom rommene. Måtte bytte rom første natten. Like ille to etasjer opp dagen etter. Tredje natten ble det søvn. Ganske håpløst å ikke ha en eneste flaske vann tilgjengelig på et rom til nesten 400 euro natten og alt veldig overpriset i butikken der. Bra og hyggelig folk som jobbet der, men lite info og kampanjer, rimeligere frokost om man spiser tre dager og annen info som ville vært lurt å vite. Gammelt og ærverdig hotell liksom men litt lite for unga å gjøre der. Kjedelig strand på nedsiden av hotellet. Ungene likte det, merkelig nok, og det er jo det beste. Om ikke hadde vi sjekket ut etter første natt. Bra mat på den ene restauranten som var åpen. Måtte dog krangle oss til bord der første natten etter seks timer kjøring. Det at restauranten kan bli full og at det da ikke finnes noe annen mat der burde vært informert om før innsjekk eller ved innsjekk. Da kunne man spist før man kom til dette greiene eller før man slo seg til rette der. Utsjekk kl 10 noe som her helt idiotisk når man er på ferie. Hvem setter på vekkerklokke på ferie for å sjekke ut. Alt i alt. Styr unna. Må finnes mye annet bedre til denne prisen.
Ekstremt lytt mellom rommene. Måtte bytte rom første natten. Like ille to etasjer opp dagen etter. Tredje natten ble det søvn. Ganske håpløst å ikke ha en eneste flaske vann tilgjengelig på et rom til nesten 400 euro natten og alt veldig overpriset i butikken der. Bra og hyggelig folk som jobbet der, men lite info og kampanjer, rimeligere frokost om man spiser tre dager og annen info som ville vært lurt å vite. Gammelt og ærverdig hotell liksom men litt lite for unga å gjøre der. Kjedelig strand på nedsiden av hotellet. Ungene likte det, merkelig nok, og det er jo det beste. Om ikke hadde vi sjekket ut etter første natt. Bra mat på den ene restauranten som var åpen. Måtte dog krangle oss til bord der første natten etter seks timer kjøring. Det at restauranten kan bli full og at det da ikke finnes noe annen mat der burde vært informert om før innsjekk eller ved innsjekk. Da kunne man spist før man kom til dette greiene eller før man slo seg til rette der. Utsjekk kl 10 noe som her helt idiotisk når man er på ferie. Hvem setter på vekkerklokke på ferie for å sjekke ut. Alt i alt. Styr unna. Må finnes mye annet bedre til denne prisen.