Romslig familierom, men gammelt og utdatert. Føltes mer som et vandrerhjem enn hotell. Opplevdes som dårlig renhold, det lå en gjenglemt illeluktende ost og skinke i kjøleskapet. Ikke renhold eller sjekk av rommet i løpet av vårt 2-dagers opphold. Skulle gjerne hatt en sofa eller sittegruppe på rommet. AC fungerte ikke, det var 26°C på rommet gjennom natten slik at vi sov dårlig. Ukomfortable senger og putene var som lefser. Frokostbuffeten var desverre svært skuffende; lite utvalg, og eggerøren var som kald gummi. Frokostblandingene smakte og kjentes ut som de hadde gått ut på dato for lenge siden. Bassenget var topp for barna, men altfor tidlig stengetid kl. 19:30. Hadde ikke dratt hit for et spa-opphold.
Romslig familierom, men gammelt og utdatert. Føltes mer som et vandrerhjem enn hotell. Opplevdes som dårlig renhold, det lå en gjenglemt illeluktende ost og skinke i kjøleskapet. Ikke renhold eller sjekk av rommet i løpet av vårt 2-dagers opphold. Skulle gjerne hatt en sofa eller sittegruppe på rommet. AC fungerte ikke, det var 26°C på rommet gjennom natten slik at vi sov dårlig. Ukomfortable senger og putene var som lefser. Frokostbuffeten var desverre svært skuffende; lite utvalg, og eggerøren var som kald gummi. Frokostblandingene smakte og kjentes ut som de hadde gått ut på dato for lenge siden. Bassenget var topp for barna, men altfor tidlig stengetid kl. 19:30. Hadde ikke dratt hit for et spa-opphold.