Tilbage til søgning
Hotel Moskva - Image 1
Hotel Moskva - Værelse
Hotel Moskva - Værelse
Hotel Moskva - Restaurant
Hotel Moskva - Badeværelse

Hotel Moskva


Faciliteter

  • Parkering

  • Transport til/fra lufthavn

  • Restaurant

  • Forretningscenter

  • Roomservice

  • Overvåget parkering

Vis alle

Ejendomsbeskrivelse

Forkæl dig selv med et besøg i stedets spa, der tilbyder massage, kropsbehandlinger og ansigtsbehandlinger. Du kan drage fordel af rekreative faciliteter, såsom en sauna og et fitnesscenter. Andre faciliteter på dette hotel inkluderer grati...
Vis flere

Vælg datoer for at fortsætte

From

155 US$
/nat

Gæsteanmeldelser

Faciliteter

9.1

Rengøring

9.2

Værelser

8.8

Service

9.1

Lokation

9.1

Spisning

9

10

Steffen

IAN-logo

23. okt. 2024

·

Overnattede 6 nætter

Et levn fra den gamle tid men ekstremt charmerende, fantastisk service og en beliggenhed lige i smørhullet. Gåafstand til det meste. Virkelig en oplevelse. Skulle jeg komme igen til Beograd vil jeg helt sikkert vælge Hotel Moskva🌹
Et levn fra den gamle tid men ekstremt charmerende, fantastisk service og en beliggenhed lige i smørhullet. Gåafstand til det meste. Virkelig en oplevelse. Skulle jeg komme igen til Beograd vil jeg helt sikkert vælge Hotel Moskva🌹

8

Henning

IAN-logo

29. apr. 2024

·

Overnattede 3 nætter

For os et klart minus at der ikke fri flaskevand på værelserne, samt at der ikke er kaffe men udelukkende te på værelset! Alt i alt et udmærket hotel hvor især beliggenheden er perfekt og med et fornuftigt udvalg på morgenmadsbuffeten
For os et klart minus at der ikke fri flaskevand på værelserne, samt at der ikke er kaffe men udelukkende te på værelset! Alt i alt et udmærket hotel hvor især beliggenheden er perfekt og med et fornuftigt udvalg på morgenmadsbuffeten

10

Michael

IAN-logo

9. feb. 2024

·

Overnattede 3 nætter

Hotel Moskva er bestemt anbefalelsesværdigt. Det ligger ret centralt. Morgenbordet kan bestemt måle sig med nogle af de bedste Tyske kroer og hoteller. Jeg har aldrig fået så lækker og lun en skinke på morgenbordet. Heller ikke i Tyskland!! Vi valgte også at købe en sen frokostmenu på Hotellet. Det var lækkert. Vinen kan man diskutere, men det er sikker kun et spørgsmål om hvor meget man er parat til at give. Stemningen sørger hyggepianisten for. Morgen middag og aften. Der er en god central europæisk stemning, som godt kan minde om den man finder i Wien. Skal jeg til Beograd igen, bliver det på Moskva Hotel, også selv om det navn ikke ligefrem trækker i disse dage. I solskin trækker den kæmpemæssige terrasse ud til byens hovedstrøg. Og man skal på ingen måde søge en tjeners opmærksomhed. De er der med det samme, og ikke på en anmassende måde. Det er lige så godt som på bedre hoteller i Wien, dog taler ingen i Beograd tysk. Det er lidt ærgerligt, men det må man så finde sig i. Hotellet ligger i gåafstand fra en ganske hyggelig restaurantgade, som jeg ikke lige husker navnet på. Gaden ligger kun et stenkast fra Bymuseet. Spiser man til danske tider, kan man altid få et bord. Serberne går almindeligvis ret sent ud efter danske forhold.Aftenen lukker op omkring kl 20.
Hotel Moskva er bestemt anbefalelsesværdigt. Det ligger ret centralt. Morgenbordet kan bestemt måle sig med nogle af de bedste Tyske kroer og hoteller. Jeg har aldrig fået så lækker og lun en skinke på morgenbordet. Heller ikke i Tyskland!! Vi valgte også at købe en sen frokostmenu på Hotellet. Det var lækkert. Vinen kan man diskutere, men det er sikker kun et spørgsmål om hvor meget man er parat til at give. Stemningen sørger hyggepianisten for. Morgen middag og aften. Der er en god central europæisk stemning, som godt kan minde om den man finder i Wien. Skal jeg til Beograd igen, bliver det på Moskva Hotel, også selv om det navn ikke ligefrem trækker i disse dage. I solskin trækker den kæmpemæssige terrasse ud til byens hovedstrøg. Og man skal på ingen måde søge en tjeners opmærksomhed. De er der med det samme, og ikke på en anmassende måde. Det er lige så godt som på bedre hoteller i Wien, dog taler ingen i Beograd tysk. Det er lidt ærgerligt, men det må man så finde sig i. Hotellet ligger i gåafstand fra en ganske hyggelig restaurantgade, som jeg ikke lige husker navnet på. Gaden ligger kun et stenkast fra Bymuseet. Spiser man til danske tider, kan man altid få et bord. Serberne går almindeligvis ret sent ud efter danske forhold.Aftenen lukker op omkring kl 20.

8

Christian Bang

IAN-logo

29. jul. 2023

·

Overnattede 4 nætter

Et godt beliggende hotel som oser af historie. Hotellet holder en høj standard. Restauranten server frokost og aftensmad på højt niveau. Til gengæld er morgenbuffeten ret gennemsnitlig. Irriterende at der må ryges ved udendørsbordene på restauranten. Et meget venligt og imødekommende personale. Til trods for at hotellet er af ældre dato fremstår alt meget flot og renoveret. Rengøringsstandarden hører nok til blandt det bedste som jeg har oplevet. Jeg bestilte 3 ’standard dobbelt-værelser’ Det ene værelse som vi fik, passede rimelig godt med beskrivelsen på hotels.com, men de 2 øvrige værelser var meget små. Man skulle nærmest kante sig rundt om dobbeltsengen for at komme rundt på værelset. Det er ikke godt nok.
Et godt beliggende hotel som oser af historie. Hotellet holder en høj standard. Restauranten server frokost og aftensmad på højt niveau. Til gengæld er morgenbuffeten ret gennemsnitlig. Irriterende at der må ryges ved udendørsbordene på restauranten. Et meget venligt og imødekommende personale. Til trods for at hotellet er af ældre dato fremstår alt meget flot og renoveret. Rengøringsstandarden hører nok til blandt det bedste som jeg har oplevet. Jeg bestilte 3 ’standard dobbelt-værelser’ Det ene værelse som vi fik, passede rimelig godt med beskrivelsen på hotels.com, men de 2 øvrige værelser var meget små. Man skulle nærmest kante sig rundt om dobbeltsengen for at komme rundt på værelset. Det er ikke godt nok.

10

Ankica

IAN-logo

19. maj 2026

·

Overnattede 3 nætter

Allt var bra! Det finns säkert fler saker att önska till frukost - folk har olika smak - men man klarar sig. Fler typer av frön skulle jag vilja ha.
Allt var bra! Det finns säkert fler saker att önska till frukost - folk har olika smak - men man klarar sig. Fler typer av frön skulle jag vilja ha.

Balkanska 1, Terazije, Dordegol, Beograd, Serbien

Lokation

Hotel Moskva ligger i midten af Beograd, kun 2 minutters gang fra Knez Mihailova-gaden og 5 minutters gang fra Republikkens Plads. Dette hotel med luksusfaciliteter ligger 0,7 km fra Tasmajdan Park og 1,4 km fra Nikola Tesla-museet.

Knez Mihailova-gaden(0.1 mil)

Museum of Illusions Belgrade(0.2 mil)

Nationalforsamlingen(0.2 mil)

Kulturcenteret i Beograd(0.2 mil)

Republikkens Plads(0.3 mil)

Nikola Pasic Torv(0.3 mil)

Flere oplysninger om lokationen

Overnatningsstedets retninglinjer

Indtjekningsanvisninger

Alt hvad du behøver at vide for et problemfrit check-in.

Vis flere

Indtjekning

Udtjekning

Fra 15:00 til 00:00

Før 12:00


Godt at vide

Yderligere politikker og oplysninger om denne ejendom.

Vis flere

Valgfrie tilvalg

Yderligere betalte tjenesteydelser du kan anmode om.

Vis flere

Har du et spørgsmål?

Øjeblikkelige AI-svar er baseret på oplysninger om hotellet


Lignende overnatningssteder















































Produkt

  • Affilieret program
  • Cookiepræferencer
  • Cookie Politik
  • Privatlivspolitik
  • Brugsbetingelser

Social


© 2026 Vio